در حال بارگذاری ...
  • آغاز پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان خود مالک در طرح نهضت ملی مسکن

    نحوه اعطای تسهیلات به صورت مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه (به صورت تدریجی) در مرحله پی کنی و فونداسیون ۱۰ درصد ، اسکلت و سقف ۴۰ درصد سفت کاری ۲۵ درصد و نازک کاری نیز ۲۵ درصد از کل مبلغ تسهیلات پرداخت می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی فارس از آغاز پرداخت تسهیلات ساخت به متقاضیان خود مالک در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    جعفر زاهدی گفت : متقاضیان خود مالک در طرح نهضت ملی مسکن می توانند با مراجعه به سامانه SAMAN.MRUD.IR از تسهیلات این طرح در شهر شیراز ۴۰۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان فارس ۳۰۰ میلیون تومان و در روستاها ۲۵۰ میلیون تومان بهره مند شوند . مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام پروانه ساختمان و سند مالکیت ملک است .

    مدیر کل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان ساخت : مالکین می توانند به ازای هر واحد مسکونی آماده ساخت یک فقره تسهیلات دریافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را جهت اخذ کارت قسط به بانک عامل معرفی کنند .

    جعفر زاهدی اضافه کرد : نحوه اعطای تسهیلات به صورت مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه (به صورت تدریجی) در مرحله پی کنی و فونداسیون ۱۰ درصد ، اسکلت و سقف ۴۰ درصد سفت کاری ۲۵ درصد و نازک کاری نیز ۲۵ درصد از کل مبلغ تسهیلات پرداخت می شود .

    او در خصوص نرخ سود تسهیلات خود مالک گفت : اقساط این تسهیلات ۲۰ ساله است و نرخ سود آن معادل نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار در زمان انعقاد قرارداد است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت : بر اساس تفاهم و توافق صورت گرفته با بانک پاسارگاد ، این بانک متعهد شد که تعداد پنج هزار فقره ...

    |

    در قالب طرح نهضت ملی مسکن بنا است که حدود ۱۶۰ هزار واحد مسکونی در استان ساخته شود .

    |

    با توجه به اینکه ما در سطح کشور بیشترین متقاضی تایید شده در نهضت ملی مسکن را داریم در استان فارس نیز شهرهای شیراز ، مرودشت ، فسا ، کازرون به ترتیب بیشترین متقاضیان تایید شده را در سطح استان دارند .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    نظرات کاربران