در حال بارگذاری ...

رفع تصرف ۲۰۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در منطقه محلاتی تهران به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف ، خلع ید و قلع و قمع ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی موسوم به سلیمانیه تهران به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیارد تومان خبر داد .

خلیل محبت خواه گفت : با تلاش‌های اداره حقوقی راه و شهرسازی استان تهران پس از مدت‌ها با اخذ دادنامه های قضایی ، هماهنگی با کلانتری و اجرای احکام دادگستری اراضی موسوم به سلیمانیه واقع در منطقه محلاتی تهران از دست زمین خواران رفع تصرف شد .

وی افزود : ارزش ریالی این اراضی با توجه به موقعیت جغرافیایی و واقع شدن آن در شهر تهران بسیار بالا است ، از این رو مدت‌ها است سودجویان و زمین خواران به زمین‌های ملی این محدوده دست درازی کرده بودند که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مکرر اداره حقوقی و دستور مقام محترم قضایی زمین‌های سلیمانیه از دست زمین خواران رفع تصرف،خلع ید و قلع و قمع شد .




مطالب مرتبط

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

|

بنگاه‌های معاملات املاک مجوز دار خواستار برخورد با بنگاه‌های غیرمجاز هستند و این خواسته برحق آنها است ، در واقع بنگاه‌های معاملات املاک مجوز دار از وزارت راه و شهرسازی مطالبه می‌کنند تا به منظور تسهیل فضای کسب و کار برخورد با بنگاه‌های غیر مجاز در اولویت باشد ، ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بهره مندی و استفاده از خدمات دستگاه های دولتی خدمات رسان را منوط به خوداظهاری شهروندان در ...

|

به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

|

نظرات کاربران