در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از ۱۸۲ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان فارس

    بر اساس برنامه کاری این اداره کل برای تحقق این اهداف نیاز به بیش از ۵ هزار هکتار زمین است که تاکنون بیش از ۲ هزار هکتار از آن تامین شده است و جهت تامین ۳ هزار هکتار مابقی برنامه‌ریزی‌های خوبی در دست انجام است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی فارس از ثبت نام ۱۸۲۶۲۴ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان فارس خبر داد .

    جعفر زاهدی با اشاره به ادامه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در  ۴۰ شهرستان این استان ، اظهار داشت : بر اساس دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی سهمیه استان فارس در طرح نهضت ملی مسکن سالانه بیش از ۵۸ هزار واحد و طی چهارسال ۲۳۵ هزار واحد است .

    جعفر زاهدی خاطرنشان ساخت : بر اساس برنامه کاری این اداره کل برای تحقق این اهداف نیاز به بیش از ۵ هزار هکتار زمین است که تاکنون بیش از ۲ هزار هکتار از آن تامین شده است و جهت تامین ۳ هزار هکتار مابقی برنامه‌ریزی‌های خوبی در دست انجام است .

    وی اضافه کرد : از تعداد ۱۸۲۶۲۴ نفرکه برای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس ثبت نام کرده‌اند، ۹۴۷۷۲ نفر مربوط به شیراز و شهر جدید صدرا هستند . ثبت نام تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد و متقاضیان می توانند تا این تاریخ در سامانه Saman.mrud.ir  ثبت نام کنند .




    مطالب مرتبط

    در قالب طرح نهضت ملی مسکن بنا است که حدود ۱۶۰ هزار واحد مسکونی در استان ساخته شود .

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    نظرات کاربران