در حال بارگذاری ...

امکان استفاده از تسهیلات ساخت برای متقاضیان خودمالک در طرح نهضت ملی مسکن خراسان‌جنوبی

میزان این تسهیلات در شهر بیرجند ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان است و داشتن پروانه ساختمان و سند مالکیت ملک ضروری است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از امکان استفاده از تسهیلات ساخت در طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان خودمالک در استان خراسان جنوبی خبر داد .

وحید داعی گفت : با پیگیری های صورت گرفته متقاضیان خودمالک می توانند جهت استفاده از تسهیلات ساخت در طرح نهضت ملی مسکن به سامانه saman.mrud.ir مراجعه و از تسهیلات این طرح برای ساخت واحدهای خود بهره مند شوند .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود : میزان این تسهیلات در شهر بیرجند ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان است و داشتن پروانه ساختمان و سند مالکیت ملک ضروری است .

وی ادامه داد : مالکین این اراضی می توانند به ازای هر واحد تسهیلات مزبور را اخذ و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را جهت اخذ کارت قسط به بانک عامل‌ معرفی کنند .

نکته حایز اهمیت این است که افرادی که جهت فروش اقساطی معرفی می شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آئین نامه قانون ساماندهی مسکن را نداشته و به عبارتی شرایط احراز واجد شرایط بودن در طرح های مسکن ضرورتی ندارد .




مطالب مرتبط

از مبلغ کل واریز شده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق استان و مبلغ ۱۶۴ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان بابت عملیات زیربنایی و اجرای شبکه‌های مورد نیاز است . مجموعاً طی ۱۰ ماه گذشته بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به حساب این ...

|

تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

|

در طرح نهضت ملی مسکن نیز برای اولین بار واگذاری زمین به‌صورت ویلایی و یک طبقه حیاط دار در شهرهای استان صورت پذیرفت که میزان رضایت مندی بالایی را در سطح مردم ایجاد کرد که تاکنون در سطح استان بالغ بر ۷ هزار قطعه زمین اختصاص یافته‌است .

|

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

|

نظرات کاربران