در حال بارگذاری ...
  • امکان استفاده از تسهیلات ساخت برای متقاضیان خودمالک در طرح نهضت ملی مسکن خراسان‌جنوبی

    میزان این تسهیلات در شهر بیرجند ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان است و داشتن پروانه ساختمان و سند مالکیت ملک ضروری است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از امکان استفاده از تسهیلات ساخت در طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان خودمالک در استان خراسان جنوبی خبر داد .

    وحید داعی گفت : با پیگیری های صورت گرفته متقاضیان خودمالک می توانند جهت استفاده از تسهیلات ساخت در طرح نهضت ملی مسکن به سامانه saman.mrud.ir مراجعه و از تسهیلات این طرح برای ساخت واحدهای خود بهره مند شوند .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود : میزان این تسهیلات در شهر بیرجند ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان است و داشتن پروانه ساختمان و سند مالکیت ملک ضروری است .

    وی ادامه داد : مالکین این اراضی می توانند به ازای هر واحد تسهیلات مزبور را اخذ و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را جهت اخذ کارت قسط به بانک عامل‌ معرفی کنند .

    نکته حایز اهمیت این است که افرادی که جهت فروش اقساطی معرفی می شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آئین نامه قانون ساماندهی مسکن را نداشته و به عبارتی شرایط احراز واجد شرایط بودن در طرح های مسکن ضرورتی ندارد .




    مطالب مرتبط

    تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

    |

    در طرح نهضت ملی مسکن نیز برای اولین بار واگذاری زمین به‌صورت ویلایی و یک طبقه حیاط دار در شهرهای استان صورت پذیرفت که میزان رضایت مندی بالایی را در سطح مردم ایجاد کرد که تاکنون در سطح استان بالغ بر ۷ هزار قطعه زمین اختصاص یافته‌است .

    |

    در طرح جوانی جمعیت ، زمین مورد نیاز برای تمام این متقاضیان تأمین شده و تاکنون ۲ هزار قطعه به متقاضیان واگذار شده و به مابقی هم تا پایان امسال واگذار خواهد شد .

    |

    تاکنون برای ۱۸ هزار و ۲۹۸ واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر شده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۰ واحد به مرحله اتمام فونداسیون ، هفت هزار و ۳۹۷ واحد مرحله اتمام اسکلت ، سه هزار و ۸۳۲ واحد مرحله اتمام سفت کاری ، هزار و ۸۰۴ واحد به مرحله اتمام نازک کاری و ۸۸۴ واحد به مرحله اتمام عملیات ...

    |

    در راستای قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی مسکن خدمات شهرداری های استان جهت صدور پروانه ساخت طرح نهضت ملی مسکن با ۳۰ درصد تخفیف و خدمات طراحی و نظارت سازمان نظام مهندسی با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود .

    |

    نظرات کاربران