در حال بارگذاری ...

اضافه شدن ۱۲ شهر دیگر در استان اصفهان به لیست ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن

بر این اساس امکان ثبت‌نام برای شهرهای دولت‌آباد ، کمشچه ، حبیب‌آباد ، نایین ، خالدآباد ، بادرود ، نیک‌آباد ، محمدآباد ، دهاقان ، سمیرم ، بیده و حنا فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه در این شهرها اقدام به ثبت‌نام کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : ۱۲ شهر به لیست شهرهای استان اصفهان جهت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن اضافه شد .

علیرضا قاری‌قرآن اظهار داشت : از ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ که ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن آغاز شد تا کنون حدود ۱۹۳ هزار نفر در استان اصفهان متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بوده و اقدام به ثبت‌نام کردند .  

وی با بیان اینکه بیشترین استقبال مربوط به شهر جدید بهارستان با بیش از ۷۳ هزار ثبت‌نامی بوده است گفت : تا کنون در شهر جدید فولادشهر بیش از ۲۱ هزار نفر و در شهر جدید مجلسی نیز بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند . برای ۴۳ شهر از ۱۰۹ شهر استان اصفهان از همان آغاز در سامانه طرح نهضت ملی مسکن امکان ثبت‌نام وجود داشت و در حال حاضر نیز سامانه برای ۱۲ شهر دیگر این استان بازگشایی شده است .

وی افزود : بر این اساس امکان ثبت‌نام برای شهرهای دولت‌آباد ، کمشچه ، حبیب‌آباد ، نایین ، خالدآباد ، بادرود ، نیک‌آباد ، محمدآباد ، دهاقان ، سمیرم ، بیده و حنا فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه در این شهرها اقدام به ثبت‌نام کنند .  

قاری‌قرآن با اشاره به اینکه برنامه این استان در طرح نهضت ملی مسکن معادل ۵.۸ درصد نسبت به کشور است اذعان داشت : براین اساس در سطح استان اصفهان برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد است که این عدد برای چهار سال به بیش از ۲۰۳۹۶۷ هزار واحد می‌رسد . مطابق با این برنامه زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح در سطح استان اصفهان بصورت سالانه چهار هزار و سیصد شانزده هکتار است .  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود : در حال حاضر متقاضیان می‌توانند تا ۱۵ دی ماه جاری با مراجعه به سامانه «ثمن» به آدرس saman.mrud.ir برای نام نویسی در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند . پس از پایان مهلت ثبت‌نام در این مرحله ، وارد مراحل پالایش و اقدامات بعدی می‌شویم . 




مطالب مرتبط

این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تاکنون تعداد بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن تعریف شده است که بر این اساس در مجموع افزون بر ۵۲ هزار واحد در این پروژه‌ها قابل تخصیص به متقاضیان خواهد بود .

|

از مجموع متقاضیان حائز شرایط بیش از ۶۸ هزار و ۴۰۰ نفر، حائزین شرایط فعال شهرهای جدید استان و افزون بر ۸۸ هزار و ۹۰۰ نفر ، متقاضیان حائز شرایط شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند .

|

با بررسی‌های به عمل آمده از متقاضیان ثبت نامی حدود ۹ هزار نفر دارای فرم "ج" سبز بودند و برای تشکیل پرونده مراجعه کردند که تا کنون تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند . با توجه به اینکه در بعضی از شهرها زمین دولتی آماده داشتیم زمین به حدود یک هزار و ۳۵۰ نفر از مددجویان ...

|

نظرات کاربران