در حال بارگذاری ...
  • اضافه شدن ۱۲ شهر دیگر در استان اصفهان به لیست ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن

    بر این اساس امکان ثبت‌نام برای شهرهای دولت‌آباد ، کمشچه ، حبیب‌آباد ، نایین ، خالدآباد ، بادرود ، نیک‌آباد ، محمدآباد ، دهاقان ، سمیرم ، بیده و حنا فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه در این شهرها اقدام به ثبت‌نام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : ۱۲ شهر به لیست شهرهای استان اصفهان جهت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن اضافه شد .

    علیرضا قاری‌قرآن اظهار داشت : از ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ که ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن آغاز شد تا کنون حدود ۱۹۳ هزار نفر در استان اصفهان متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بوده و اقدام به ثبت‌نام کردند .  

    وی با بیان اینکه بیشترین استقبال مربوط به شهر جدید بهارستان با بیش از ۷۳ هزار ثبت‌نامی بوده است گفت : تا کنون در شهر جدید فولادشهر بیش از ۲۱ هزار نفر و در شهر جدید مجلسی نیز بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند . برای ۴۳ شهر از ۱۰۹ شهر استان اصفهان از همان آغاز در سامانه طرح نهضت ملی مسکن امکان ثبت‌نام وجود داشت و در حال حاضر نیز سامانه برای ۱۲ شهر دیگر این استان بازگشایی شده است .

    وی افزود : بر این اساس امکان ثبت‌نام برای شهرهای دولت‌آباد ، کمشچه ، حبیب‌آباد ، نایین ، خالدآباد ، بادرود ، نیک‌آباد ، محمدآباد ، دهاقان ، سمیرم ، بیده و حنا فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه در این شهرها اقدام به ثبت‌نام کنند .  

    قاری‌قرآن با اشاره به اینکه برنامه این استان در طرح نهضت ملی مسکن معادل ۵.۸ درصد نسبت به کشور است اذعان داشت : براین اساس در سطح استان اصفهان برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد است که این عدد برای چهار سال به بیش از ۲۰۳۹۶۷ هزار واحد می‌رسد . مطابق با این برنامه زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح در سطح استان اصفهان بصورت سالانه چهار هزار و سیصد شانزده هکتار است .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود : در حال حاضر متقاضیان می‌توانند تا ۱۵ دی ماه جاری با مراجعه به سامانه «ثمن» به آدرس saman.mrud.ir برای نام نویسی در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند . پس از پایان مهلت ثبت‌نام در این مرحله ، وارد مراحل پالایش و اقدامات بعدی می‌شویم . 




    مطالب مرتبط

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از پروژه ۵ هزار و ۸۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر در جلسه ای که در محل ...

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت و سقف ، سفت کاری و نازک کاری ...

    |

    نظرات کاربران