در حال بارگذاری ...

مشارکت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۶ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن

ثبت‌نام مجردان در دستور کار است و هنوز دستورالعمل آن نهایی نشده است . به محض آنکه دستورالعمل ثبت‌نام مردان مجرد نهایی شود ثبت‌نام مجردان برای همه شهرها باز خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن مشارکت داشتند گفت : ثبت‌نام برای شهرهایی که دو ماه از زمان آنها سپری شده به اتمام رسیده است .

پروانه اصلانی با اعلام اینکه ۲ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۳ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند ، گفت : ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در ابتدا برای ۶۴۰ شهر باز بود که بعد از تامین زمین به مرور این تعداد شهرها افزایش یافت و ثبت‌نام انجام شد . برای شهرهایی که از ۲۸ مهر ماه ثبت‌نام داشتند ثبت‌نام بسته شد . هر شهری که بعد از آن تاریخ به تناوب باز شد تا ظرف زمانی دو ماه ثبت‌نام ادامه دارد .

وی توضیح داد : از دوشنبه مابقی شهرهایی که در ۷۲۰ شهر اخیر نبوده است در سطح کشور باز می‌شود .

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن اعلام کرد : ثبت‌نام مجردان در دستور کار است و هنوز دستورالعمل آن نهایی نشده است . به محض آنکه دستورالعمل ثبت‌نام مردان مجرد نهایی شود ثبت‌نام مجردان برای همه شهرها باز خواهد شد .

وی تصریح کرد : ثبت‌نام شهرهایی که دو ماه از فرصت زمانی آنها گذشته است ثبت‌نام در آنها به اتمام رسیده است و برای شهرهایی که هنوز این مدت پر نشده ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن ادامه دارد .




مطالب مرتبط

با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

|

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

|

این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

|

این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

|

نظرات کاربران