در حال بارگذاری ...
  • مشارکت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۶ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن

    ثبت‌نام مجردان در دستور کار است و هنوز دستورالعمل آن نهایی نشده است . به محض آنکه دستورالعمل ثبت‌نام مردان مجرد نهایی شود ثبت‌نام مجردان برای همه شهرها باز خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن مشارکت داشتند گفت : ثبت‌نام برای شهرهایی که دو ماه از زمان آنها سپری شده به اتمام رسیده است .

    پروانه اصلانی با اعلام اینکه ۲ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۳ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند ، گفت : ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در ابتدا برای ۶۴۰ شهر باز بود که بعد از تامین زمین به مرور این تعداد شهرها افزایش یافت و ثبت‌نام انجام شد . برای شهرهایی که از ۲۸ مهر ماه ثبت‌نام داشتند ثبت‌نام بسته شد . هر شهری که بعد از آن تاریخ به تناوب باز شد تا ظرف زمانی دو ماه ثبت‌نام ادامه دارد .

    وی توضیح داد : از دوشنبه مابقی شهرهایی که در ۷۲۰ شهر اخیر نبوده است در سطح کشور باز می‌شود .

    مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن اعلام کرد : ثبت‌نام مجردان در دستور کار است و هنوز دستورالعمل آن نهایی نشده است . به محض آنکه دستورالعمل ثبت‌نام مردان مجرد نهایی شود ثبت‌نام مجردان برای همه شهرها باز خواهد شد .

    وی تصریح کرد : ثبت‌نام شهرهایی که دو ماه از فرصت زمانی آنها گذشته است ثبت‌نام در آنها به اتمام رسیده است و برای شهرهایی که هنوز این مدت پر نشده ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن ادامه دارد .




    مطالب مرتبط

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    برنامه امسال برای واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت واگذاری زمین به ۷۰ هزار متقاضی بوده که هم‌اکنون بیش از ۷۰ هزار قطعه واگذاری و بیش از ظرفیت انجام شده است .

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ابوالفضل نوروزی مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در نشست خبری عملکرد دولت سیزدهم در حوزه بازار مسکن ...

    |

    نظرات کاربران