در حال بارگذاری ...

آزادسازی ۲۴۰ هکتار از اراضی ملی استان تهران به ارزش ۱۴۵ هزار میلیارد ریال طی ۹ ماه سال جاری

در راستای صیانت از انفال و اموال دولتی باید همه دست به دست هم بدهند ، لذا از همه شهروندان استان تهران می خواهیم هر نوع تصرف مشکوکی را با شماره یگان حفاظت اراضی استان ۱۶۵۶ در میان بگذارند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف اراضی با اجرای احکام قضایی و یا رفع تصرف فوری به میزان ۲۴۰ هکتار در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ خبر داد .

خلیل محبت خواه ضمن اشاره به تلاش مستمر صورت گرفته روسای شهرستان‌ها ، یگان حفاظت اراضی اداره کل و معاونت املاک و حقوقی ، اظهار داشت : به صورت متوسط تقریبا هر روز و طی ۹ ماه گذشته در اراضی تحت نظر این اداره کل رفع تصرف انجام شده است .

وی ادامه داد : نتیجه این انسجام ، تلاش و هماهنگی ۱۳۵ فقره رفع تصرف با احکام قضایی به میزان ۶۱ هکتار و ۳۰۰ فقره رفع تصرف فوری به میزان ۱۷۹ هکتار جمعا به میزان ۲۴۰ هکتار بوده است .

محبت خواه ارزش اراضی رفع تصرف شده را ۱۴۵ هزار میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد : در راستای صیانت از انفال و اموال دولتی باید همه دست به دست هم بدهند ، لذا از همه شهروندان استان تهران می خواهیم هر نوع تصرف مشکوکی را با شماره یگان حفاظت اراضی استان ۱۶۵۶ در میان بگذارند .




مطالب مرتبط

مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

|

تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

|

این یگان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین‌خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد ، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی ، محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد .

|

پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

|

نظرات کاربران