در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از ۴۲ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان گلستان

    تا پایان مهلت ثبت‌نام مرحله اول در شهر گرگان ۱۶۴۴۱ ، در شهر مینودشت ۴۶۵۴ ، در شهر آق قلا ۲۸۷۱ ، در شهر آزادشهر ۲۳۹۸ نفر در سامانه نهضت ملی نام نویسی کرده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از ثبت‌نام بیش از ۴۲ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در گلستان خبر داد .

    محبوبی درباره آخرین آمار ثبت نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت : تاکنون ۴۲۲۰۹ متقاضی در استان گلستان تا پایان مهلت ثبت‌نام مرحله اول در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند .

    وی در خصوص جزییات آمار ثبت نام کنندگان توضیح داد: تا پایان مهلت ثبت‌نام مرحله اول در شهر گرگان ۱۶۴۴۱ ، در شهر مینودشت ۴۶۵۴ ، در شهر آق قلا ۲۸۷۱ ، در شهر آزادشهر ۲۳۹۸ نفر در سامانه نهضت ملی نام نویسی کرده اند .

    وی با اشاره به این که نتایج اولیه استعلامات از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام می شود توضیح داد : به زودی نتیجه پالایش اولیه ثبت نام متقاضی اعلام می شود و در سامانه نهضت ملی مسکن (ثمن) قابل مشاهده خواهد بود . تعداد متقاضیان حائز شرایط تاکنون ۱۹۹۴۰ نفر بوده که با توجه به اینکه پالایش متقاضیان جدید هنوز ادامه دارد ، با پایش جدید تعداد متقاضیان واجد شرایط افزایش پیدا می کند .

    محبوبی ضمن اشاره به ثبت‌نام کنندگانی که به دلایل مختلف درخواست آنها رد شده است ، بیان داشت : درخواست تعدادی از این ثبت‌نام کنندگان به دلیل وجود سابقه مالکیت و تعدادی نیز  بابت وجود سابقه بانکی رد شده است که امکان اعتراض متقاضیان به نتیجه پالایش در مهلت تعیین شده در سامانه فراهم شده است .

    محبوبی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت‌نام برای تمامی متقاضیان به غیر از مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن ، ۱۵ دی به پایان رسیده است گفت : دوشنبه ۲۰ دی ماه سامانه نهضت ملی مسکن برای مردان مجرد بالای ۲۳ سال باز می‌شود و  این دسته از متقاضیان باید با مراجعه به نشانی saman.mrud.ir  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند . ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن در شهرهایی که باز شده انجام می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا در شهرهایی دیگری که تامین زمین در حال انجام است به زودی ثبت‌نام انجام بشود که جزییات آن به محض فراهم شدن شرایط اعلام خواهد شد .

    گفتنی است ، مجردها به شرط تنظیم تعهد نامه محضری برای ارائه عقد نامه در هنگام واگذاری واحد مسکونی می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن بعد از ابلاغ نهایی دستورالعمل ، ثبت‌نام کنند . مطابق متن پیشنهادی برای ابلاغ در صورتی که در هنگام واگذاری به تعهد ازدواج عمل نکنند، واحد مربوطه ضمن حذف کیه تسهیلات و تخفیفات و... به قیمت کارشناسی روز به متقاضی تحویل می شود .




    مطالب مرتبط

    تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

    |

    حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

    |

    این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

    |

    این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد از آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر دهق در زمینی به مساحت ۵۱ هکتار خبر ...

    |

    نظرات کاربران