در حال بارگذاری ...
  • انتصاب فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان

    نگهداری از اموال بیت المال وظیفه ذاتی ما است و این امانت باید طبق فرمایش قرآن کریم به اهلش برسد و این مهم نیازمند بکار گیری همه امکانات انتظامی و دولتی است تا به سرانجام برسد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طی حکمی از سوی فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ، سرهنگ نبی الله میر افضلی به عنوان فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان منصوب شد .

    در مراسمی که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ، فرمانده حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ،رئیس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی استان کرمان و مسئولین قضایی استان و شهرستان جیرفت برگزار شد ، طی حکمی از سوی سرهنگ پاسدار جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن سرهنگ نبی الله میر افضلی به عنوان فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان منصوب و از تلاش ها و زحمات سرهنگ مصطفی ابرهام تقدیر شد .

    در این مراسم ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن خیر مقدم و ارج نهادن به زحمات نیروهای یگان حفاظت اراضی در جنوب کرمان به نقاط ضعف و قوت این یگان پرداخت و خواستار رسیدگی بیشتر به نیرو های یگان و رفع موانع موجود در خصوص حفاظت اراضی ملی در جنوب کرمان شد .

    سرهنگ پریور رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان در این جلسه ضمن بر شمردن نکات مهم در قرآن در خصوص امانت داری گفت : نگهداری از اموال بیت المال وظیفه ذاتی ما است و این امانت باید طبق فرمایش قرآن کریم به اهلش برسد و این مهم نیازمند بکار گیری همه امکانات انتظامی و دولتی است تا به سرانجام برسد .

    وی سربازان نیروی انتظامی را دژ محکم نظام اسلامی خواند و امنیت را مرهون زحمات و تلاش های این نهاد دانست .

    ۸۵ درصد از اراضی ملی در کشور تحویل یگان حفاظت اراضی شده است

    در ادامه جلسه سرهنگ خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ضمن تشکر از زحمات اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و یگان حفاظت اراضی ملی در حفاظت از اراضی ملی در جنوب کرمان بیان کرد : این سازمان با توجه به اهمیتی که دارد با تاکید مقام معظم رهبری تشکیل شده است و ما موظف به انجام وظیفه خود در این یگان به بهترین شکل ممکن هستیم . در که مدتی یگان تشکیل شده است ما طرح های مختلفی را پیشنهاد داده ایم و پیگیر آن خواهیم بود .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    نظرات کاربران