در حال بارگذاری ...
  • فراهم شدن امکان ثبت نام مردان مجرد در طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان

    به منظور احداث هر چه سریعتر واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان یک هزار و ۱۰۸ هکتار زمین توسط این اداره کل در شهرهای تحت پوشش تامین شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال و شهروندان واجد شرایط استان تا ۲۰ بهمن ماه در سامانه نهضت ملی مسکن (saman.mrud.ir) امکان پذیر است .

    عطاء اله اکبری گفت : ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال و شهروندان واجد شرایط استان تا ۲۰ بهمن ماه در سامانه نهضت ملی مسکن( saman.mrud.ir ) امکان پذیر است . بر اساس مصوبه اخیر وزارت راه و شهرسازی همه آقایان مجرد که ۲۳سال را تمام کرده‌اند می‌توانند برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند ، اما در زمان تحویل واحد مسکونی خود باید متاهل باشند .

    اکبری ادامه داد : سایر متقاضیان واجد شرایط سیستان و بلوچستان نیز می توانند با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن در شهر مورد تقاضا و یا در نزدیک ترین شهر مجاور که امکان تامین زمین در آن فراهم است اقدام به نام نویسی کنند .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد : همچنین امکان دسترسی متقاضیان واجد شرایط دارای زمین (خود مالک) برای برخورداری از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن در شهر زاهدان ۳۵۰ میلیون تومان و ۳۰۰ میلیون تومان در دیگر شهرهای استان نیز فراهم است .

    وی تاکید کرد : به منظور احداث هر چه سریعتر واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان یک هزار و ۱۰۸ هکتار زمین توسط این اداره کل در شهرهای تحت پوشش تامین شده است .




    مطالب مرتبط

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    جلوگیری از هرگونه اخلال ، تصرف ، تجاوز ، ایجاد مزاحمت ، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و دولتی و برخورد با متخلفان و زمین خواران و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی از وظایف مهم این یگان است .

    |

    تحصیل و تخصیص اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن از طریق اخذ سند برای ۱۸۰ هکتار از اراضی مازاد دستگاهای اجرایی استان بنام سازمان ملی زمین و مسکن و رفع تصرف حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی دولتی از جمله این اقدامات بود که با هدف تامین زمین و آماده سازی اراضی در قالب طرح نهضت ملی مسکن مورد ...

    |

    ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی علاوه بر سرعت اجرای پروژه‌ها ، نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی و سکونت مردم بر اساس مختصات فرهنگی منطقه دارد . برای همه اراضی طرح تفکیکی تهیه شده و طرح‌های آماده‌سازی هم در اغلب شهرها به نتیجه رسیده است .

    |

    تاکنون هزار و ۳۰۰ قطعه زمین ۲۶۰ متر مربعی برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران توسط این اداره کل تامین شده است . همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون ۶۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان برای ساخت واحد ویلایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به پروژه ها وصل شده ...

    |

    نظرات کاربران