در حال بارگذاری ...

برگزاری انتخابات‌ هیات مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان سیستان و بلوچستان به صورت اینترنتی

در روز برگزاری انتخابات ، اعضای سازمان از طریق یک لینک که در اختیارشان قرار می‌گیرد به سیستم رای دهی اینترنتی متصل و پس از احراز هویت می‌توانند به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند . تعداد اعضای مورد نیاز هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان هفت نفر شامل سه نفر در گروه عمران ، ۲ نفر در گروه تاسیسات و ۲ نفر نیز گروه معماری و شهرسازی است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره هیات مدیره و بازرس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان ۲۴ دی ماه جاری به صورت اینترنتی برگزار می شود .

ابوالفضل مهدیار اظهار داشت : اعضای این سازمان جهت شرکت در انتخابات می‌توانند به وسیله تلفن همراه ، تبلت ، لپ تاپ و رایانه به اینترنت متصل شده و به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند . تعداد نامزدهای نهایی برای شرکت در این دوره از رقابت انتخاباتی در سه گروه عمران ( رشته‌های عمران ، نقشه برداری و ترافیک ) ، تاسیسات ( رشته‌های تاسیسات مکانیکی و برقی ) و معماری و شهرسازی ( رشته‌های معماری و شهرسازی ) پس از طی مراحل قانونی ۱۳ نفر است که حدود ۵۰۵ نفر از اعضای سازمان مهندسی استان می توانند به آنان رای دهند .

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : در روز برگزاری انتخابات ، اعضای سازمان از طریق یک لینک که در اختیارشان قرار می‌گیرد به سیستم رای دهی اینترنتی متصل و پس از احراز هویت می‌توانند به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند . تعداد اعضای مورد نیاز هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان هفت نفر شامل سه نفر در گروه عمران ، ۲ نفر در گروه تاسیسات و ۲ نفر نیز گروه معماری و شهرسازی است .

وی با بیان اینکه پس از پایان زمان قانونی انتخابات نتایج نهایی آن به تفکیک رشته و آرای ماخوذه اعلام خواهد شد ، اظهار داشت : تمام سعی و تلاش این اداره کل بر این است تا فرآیند انتخابات در خور و شایسته اعضای سازمان نظام کاردانی ساختمان استان برگزار گردد .




مطالب مرتبط

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مکاتبه با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور ، راهنمای ارزیابی ایمنی ...

|

چنانچه موجر ، سقف اجاره بها را رعایت نکند ، بر اساس تبصره (یک) ماده (هفت) قانون ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره بها ، مشمول معافیت‌های مالیاتی نمی‌شود .

|

بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در یک سال گذشته در خصوص اصلاح طرح‌های شهری اتفاقات خوبی در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رقم خورده و در حال حاضر ...

|

متقاضی بعد از دریافت پیامک ، مطابق محتوای پیامک که تاریخ و جزئیات اطلاع رسانی شده است ، ابتدا به دفاتر پیشخوان و سپس به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کند و در مرحله آخر، قرارداد واگذاری زمین را دریافت می‌کند .

|

نظرات کاربران