در حال بارگذاری ...

برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان خراسان شمالی به صورت الکترونیکی

در این انتخابات تعداد ۱۰ نامزد شرکت کردند که از این تعداد ۸ نفر برای هیات مدیره و ۲ نفر به عنوان بازرس ثبت نام نمودند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان به صورت الکترونیکی خبر داد .

قاسم قاسمی در این خصوص گفت : انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان همزمان با تعدادی از استان ها به صورت الکترونیکی در روز جمعه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد .

وی اضافه کرد : در این انتخابات تعداد ۱۰ نامزد شرکت کردند که از این تعداد ۸ نفر برای هیات مدیره و ۲ نفر به عنوان بازرس ثبت نام نمودند .

قاسمی تصریح کرد : با توجه به اعضای سازمان نظام کاردانی استان ، از تعداد ۸ نفر کاندید برای هیات مدیره، ۷ نفر به عنوان عضو اصلی هیات مدیره و همچنین از تعداد ۲ نفر کندید جهت بازرس، ۱ نفر به عنوان بازرس اصلی انتخاب خواهند شد .




مطالب مرتبط

پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

|

موافقت با ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در زمینه گردشگری ، صنعت ، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و پرورش دام و طیور در ۵ شهرستان بجنورد ، سملقان ، فاروج ، شیروان و گرمه از دیگر مصوبات این جلسه بود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

|

نظرات کاربران