در حال بارگذاری ...

برگزاری الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان خراسان جنوبی

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی از برگزاری الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان خبر داد .

وحید داعی در این خصوص گفت : با حضور اعضای هیأت اجرایی و هیات نظارت انتخابات در محل اداره کل راه و شهرسازی استان پنجمین دوره انتخابات هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان خراسان جنوبی روز جمعه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ همزمان با تعدادی از استان‌های کشور برگزار شد .

وی اضافه کرد : در این انتخابات تعداد ٢٤ نامزد شرکت داشتند که از این تعداد ٢٠ نفر برای هیات مدیره  و ٤ نفر به عنوان بازرس ثبت نام کردند .

داعی تصریح کرد : باتوجه به تعداد اعضای سازمان نظام کاردانی استان ، تعداد ١٤ نفر برای هیات مدیره اصلی و علی البدل و تعداد ۲ نفر جهت بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند .

اعلام نتایج منتخبین :

آقایان : مهدی آرزومندان ، سیدمسعود سجادی ، محمد فدوی ، رحمان روبیاتی ، حسین هاشمی فرد ، محمد سلم آبادی  وغلامعلی چمنی بعنوان اعضاء اصلی هیات مدیره

آقایان:  محمد نیک پی ،محمد علی هجرتی ، امین دره گی , محمدرضا حسنی و محمد نخعی بعنوان اعضاء علی البدل هیات مدیره

آقایان : محمد رضا تیزکاری بعنوان بازرس اصلی و احمد حسین حسنی آبیز بعنوان بازرس علی البدل




مطالب مرتبط

از مبلغ کل واریز شده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق استان و مبلغ ۱۶۴ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان بابت عملیات زیربنایی و اجرای شبکه‌های مورد نیاز است . مجموعاً طی ۱۰ ماه گذشته بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به حساب این ...

|

از مجموع چهار هزار و ۱۴۴ متقاضی در شهر بیرجند ۲ هزار و ۸۰ متقاضی معادل هزار و ۴۰ قطعه زمین به متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر و ۲ هزار و ۶۴ متقاضی معادل هزار و ۳۲ قطعه به متقاضیان دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال واگذار می‌شود .

|

شهرداری‌ها موظف‌اند در زمان صدور پروانه ساختمانی نسبت به تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های پروانه و اعطای یک طبقه تشویقی ، عدم محاسبه بالکن در زیربنا ، ایجاد درب اضافه جهت تامین پارکینگ و تامین ۳۰ درصد پارکینگ در فضای باز ساختمان اقدام کنند .

|

بررسی پیشنهادات شهرداری بیرجند در ظرفیت سنجی و جمعیت پذیری سایر فضاهای موجود شهری جهت اسکان اضطراری از جمله پارک جنگلی شهر بیرجند از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه بود که مقرر شد موضوع ظرفیت سنجی و جمعیت پذیری توسط هلال احمر استان انجام شود .

|

تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

|

نظرات کاربران