در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی پروژه‌‌های طرح اقدام ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

    با توجه به اینکه متعادل شدن بازار مسکن ، کوتاه شدن دست دلالان از بازار مسکن ، ارائه مسکن به مصرف‌کنندگان واقعی بویژه خانه اولی‌ها با قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالا از مهمترین اهداف این طرح اقدام ملی مسکن به شمار می رود تلاش می شود عملیات اجرایی این طرح هر چه سریع تر به اتمام برسد و واحدها به متقاضیان واجد شرایط تحویل شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : پنج هزار و ۲۵۱ پروژه طرح اقدام ملی مسکن استان با پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصد در حال تکمیل است .

    عطاء اله اکبری در حاشیه بازدید از پروژه های اقدام ملی مسکن این استان در زاهدان اظهار داشت : پروژه های طرح اقدام ملی مسکن این استان در قالب ساخت ۵۲۵۱ واحد با میانگین ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است .

    وی افزود : با توجه به اینکه متعادل شدن بازار مسکن ، کوتاه شدن دست دلالان از بازار مسکن ، ارائه مسکن به مصرف‌کنندگان واقعی بویژه خانه اولی‌ها با قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالا از مهمترین اهداف این طرح اقدام ملی مسکن به شمار می رود تلاش می شود عملیات اجرایی این طرح هر چه سریع تر به اتمام برسد و واحدها به متقاضیان واجد شرایط تحویل شود .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : همچنین در طرح نهضت ملی مسکن جدید استان نیز ۷۲ هزار و ۸۸۹ نفر از شهروندان استان از ۲۸ مهرماه تا ۱۵ دی ماه در شهرهای میرجاوه ، دوست‌محمد ، زهک ، گشت ، هیدوچ ، زابل ، بنجار ، ادیمی ، سوران ، نوک‌آباد ، زاهدان ، سراوان ، خاش ، رامشار ، مهرستان ، سیرکان ، جالق و شهر علی اکبر ثبت نام کنند که تمام همت خود را بکار بسته ایم تا با تامین زمین شاهد هر چه زودتر خانه دار شدن شهروندان گرامی استان باشیم .

    لازم به ذکر است با آغاز طرح جهش تولید مسکن و شروع پروژه عظیم ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال توسط دولت سیزدهم و با محوریت وزارت راه و شهرسازی کلیه طرح های قبلی ساخت مسکن از جمله اقدام ملی مسکن در زمره طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم از تاسیس و تشکیل کمیسیون عمران و مسکن در هیات وزیران برای تسهیل‌گری در بخش مسکن خبر داد و گفت : ۱۸ ...

    |

    بستر این کارهای غیرقانونی عمدتاً بنگاه‌های معاملات املاک هستند که در بازرسی‌ها تذکرات لازم به برخی از متخلفان داده شده و بنگاه‌ها در حال حاضر مکلف به رعایت این قانون هستند .

    |

    شهرستان آزادشهر ۱۸۷ بنگاه مشاور املاک وجود دارد که از این تعداد ۱۷۲ واحد صنفی دارای پروانه معتبر ، هشت مشاور املاک پروانه منقضی و تعداد هفت مشاور املاک فاقد پروانه می باشند .

    |

    عرضه این واحدها به بازار می‌تواند قیمت مسکن و اجاره بها را تعدیل کند . همچنین مالکان مشمول مالیات نخواهند شد . اگر این واحدها برای سال بعد خالی بماند میزان مالیاتی که از این واحدها اخذ خواهد شد به دو برابر می‌رسد .

    |

    برای افرادی که به شکل حرفه‌ای در این بازار حضور دارند و به اعتمادآفرینی بین موجر و مستاجر و خریدار و فروشنده کمک می‌کنند این قانون و سیاست‌هایی که در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد ، راهگشاست .

    |

    نظرات کاربران