در حال بارگذاری ...
  • اعلام نتایج پنجمین دوره انتخابات نظام کاردانی ساختمان استان ایلام

    منتخبین پس از تأیید دستگاه نظارت بر انتخابات کشور مستقر در محل وزارت راه و شهرسازی و متعاقبا صدور اعتبارنامه ها به مدت سه سال به عنوان هیات مدیره و بازرس سازمان استان انجام وظیفه خواهند کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اعلام نتایج پنجمین دوره انتخابات نظام کاردانی ساختمان استان خبر داد .

    عبدالله بهادری در خصوص انتخابات نظام کاردانی ساختمان گفت : پنجمین دوره انتخابات نظام کاردانی ساختمان استان ایلام در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۴ دی ماه برگزار شد که نتیجه آن به شرح ذیل اعلام می‌شود : در رشته عمران جمال جهانی ، مجتبی سلیمانی ، یونس شکر بیگی ، محسن طاهر پور و روح الله امیدی به عنوان اعضا انتخاب شدند ، در رشته مکانیک : محمد علایی نژاد و فرزاد اسماعیل پور ، در  رشته برق وحید دوستی و فتح الله بسطامی ، در  رشته معماری نسرین شیخ ماژین ، علی الماسی و اصغر محمدی تبار  و بازرسان نیز عبدالرحیم اداری ، رشید ناصری و محمد حسین فیضی حائز بیشترین آرا شدند.

    گفتنی است منتخبین پس از تأیید دستگاه نظارت بر انتخابات کشور مستقر در محل وزارت راه و شهرسازی و متعاقبا صدور اعتبارنامه ها به مدت سه سال به عنوان هیات مدیره و بازرس سازمان استان انجام وظیفه خواهند کرد .




    مطالب مرتبط

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی از برگزاری پویش سراسری واگذاری زمین و آغاز عملیات اجرایی اتاق‌های مادر و کودک ...

    |

    همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

    |

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    مردم ایلام می‌توانند از مشوق‌های طرح بافت‌های فرسوده استفاده کنند و برای تغییر بافت شهری و همچنین بهره‌مندی از مسکن ایمن و تسهیلات مربوطه اقدام کنند .

    |

    نظرات کاربران