در حال بارگذاری ...

اعلام نتایج پنجمین دوره انتخابات نظام کاردانی ساختمان استان قم

در سازمان نظام کاردانی ساختمان استان قم تعداد ٣٥٦ نفر کاردان دارای عضویت معتبر (اعم از دارای پروانه اشتغال بکار و بدون پروانه) هستند و طبق شیوه نامه برگزاری انتخابات در این دوره ، تعداد ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و ٥ نفر عضو علی البدل (عمران ، معماری ، نقشه برداری ، برق و مکانیک) هیات مدیره و همچنین ۱ نفر بعنوان بازرس و ۱ نفر نیز به عنوان علی البدل بازرس انتخاب شدند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس هیات نظارت پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان در خصوص این انتخابات گفت : این انتخابات در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۴ دی ماه برگزار شد و با یک ساعت تمدید در ساعت ۱۷ به پایان رسید .

صبوری مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت : با برگزاری پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان که به صورت تمام الکترونیک برگزار شد ، شاهد ثبت ١١٦رای و مشارکت ٣٢ درصدی اعضا بودیم که این دوره از انتخابات ، دارای بیشترین مشارکت نسبت به دوره های پیشین انتخابات این سازمان در استان بوده است .

صبوری خاطرنشان کرد : در سازمان نظام کاردانی ساختمان استان قم تعداد ٣٥٦ نفر کاردان دارای عضویت معتبر (اعم از دارای پروانه اشتغال بکار و بدون پروانه) هستند و طبق شیوه نامه برگزاری انتخابات در این دوره ، تعداد ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و ٥ نفر عضو علی البدل (عمران ، معماری ، نقشه برداری ، برق و مکانیک) هیات مدیره و همچنین ۱ نفر بعنوان بازرس و ۱ نفر نیز به عنوان علی البدل بازرس انتخاب شدند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان ساخت : در دو رشته ترافیک و شهرسازی به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء در رشته های یاد شده ، نماینده ای در هیات مدیره معرفی نشد و برای تکمیل سقف ٧ نفره هیات مدیره نفرات جایگزین از گروه مرتبط و دارای بالاترین آراء در گروه انتخاب شدند .

گفتنی است منتخبین پس از تایید دستگاه نظارت بر انتخابات کشور مستقر در محل وزارت متبوع و متعاقبا صدور اعتبارنامه ها به مدت سه سال بعنوان هیات مدیره و بازرس سازمان استان انجام وظیفه خواهند کرد .




مطالب مرتبط

سایت ۱۷ هکتاری ۹۰ درصد ، سایت ۲۲ و ۲۷ هکتاری ۷۰ درصد ، سایت ۵۶۰ هکتاری ۳۵ درصد و سایت‌های یک طبقه حیاط دار پرنیان و قنوات حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

|

در سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان ۳۰ قطعه زمین با کاربری آموزشی برای ساخت مدرسه جانمایی و لکه گذاری شده است . مطابق با فراز اول ماده ۱۰۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ، زمین ها باید به قیمت تمام شده و منطقه ای در اختیار آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قرار گیرد .

|

متقاضی بعد از دریافت پیامک ، مطابق محتوای پیامک که تاریخ و جزئیات اطلاع رسانی شده است ، ابتدا به دفاتر پیشخوان و سپس به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کند و در مرحله آخر، قرارداد واگذاری زمین را دریافت می‌کند .

|

متقاضیان سایت ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد که شامل فاز ۱ و ۲ می‌شوند آورده مرحله نهم را واریز خواهند کرد و واریزی آن‌ها ۳۶۰ میلیون تومان خواهد شد . 

|

طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

|

نظرات کاربران