در حال بارگذاری ...

سامانه ۱۶۵۶ آماده دریافت تخلفات تصرف به اراضی دولتی سیستان و بلوچستان است

تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی سیستان و بلوچستان هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: سامانه ارتباط مردمی ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات و گزارش‌های مردمی از تخلفات ، تعرض و تصرف اراضی دولتی در استان است .

عطاءاله اکبری گفت : سامانه ارتباط مردمی ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات و گزارش‌های مردمی از تخلفات ، تعرض و تصرف اراضی دولتی در استان است . تلفن گویای یگان حفاظت اراضی‌ به منظور حفظ و صیانت از حقوق و سرمایه های ملی در حوزه اراضی ملی و همچنین جهت دریافت اخبار و گزارشات مردمی از تخلفات ، تعرضات و تصرف اراضی دولتی راه اندازی شده است و هم استانی‌های گرامی می توانند به صورت شبانه روزی و از طریق شماره گیری این سامانه گزارشات خود را اعلام کنند .

اکبری تاکید کرد : تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی سیستان و بلوچستان هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد . با هدف آمادگی بیش‌تر برای جلوگیری از تصرف اراضی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اکیپ‌های گشتی ما در آماده‌باش کامل هستند و با هر گونه دخل و تصرف در اراضی دولتی برخورد می‌شود .  

اکبری خاطرنشان کرد : با اقدامات مطلوب صورت گرفته ۷۷ و نیم  هکتار از اراضی دولتی به ارزش افزون بر ۷۱۷ میلیارد و ۵۴۷ میلیون تومان در ۹ ماهه سالجاری در قالب ۳۳ پرونده  توسط یگان حفاظت این اداره کل در شهرهای زاهدان ، سراوان ، زهک و میرجاوه رفع تصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با هشت و نیم هکتار رشد هشت برابری را نشان می‌دهد .




مطالب مرتبط

این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : با اقدامات قضایی این اداره کل و دفاعیات مستدل و ...

|

در حال حاضر در راستای انجام عملیات ثبتی و اخذ سند ، تعداد ۱۰ هزار و ۲۴۵ فقره سند دیگر با کارگزار بخش خصوصی ثبت تحدید حدود و تهیه نقشه‌ های شمیم قرارداد منعقد شده که پیش بینی می شود تا پایان آذر ماه سال جاری اسناد مذکور نیز صادر شوند .

|

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان رامشیر اعلام کنند .

|

گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

|

نظرات کاربران