در حال بارگذاری ...

بازگشایی سامانه طرح نهضت ملی مسکن برای تمامی شهرهای استان اصفهان

همزمان با بازگشایی سامانه برای افراد مجرد بالای ۲۳ سال ، امکان ثبت نام برای سایرین نیز فراهم شد و این بار سامانه برای تمامی شهرهای استان بازگشایی شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد : در پی پیشنهاد و پیگیری مجدانه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان مبنی بر بازگشایی سامانه طرح نهضت ملی مسکن (ثمن) برای تمامی شهرهای استان اصفهان ، سامانه بازگشایی شده است و هم استانی‌های عزیز می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند .

امیر زاغیان گفت : امکان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای استان اصفهان فراهم شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه (ثمن) به آدرس saman.mrud.ir برای نامنویسی اقدام کنند . همزمان با بازگشایی سامانه برای افراد مجرد بالای ۲۳ سال ، امکان ثبت نام برای سایرین نیز فراهم شد و این بار سامانه برای تمامی شهرهای استان بازگشایی شده است .  

 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد : بر این اساس افراد متاهل و یا سرپرست خانوار و پنج گروه مجرد شامل نخبگان علمی با معرفی بنیاد ملی نخبگان ، مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن ، (معلولین جسمی ، حرکتی با دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن و با معرفی سازمان بهزیستی کشور) ، زنان خودسرپرست بالای ۳۵ سال سن ، بیماران خاص بر اساس ضوابط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند .

وی تاکید کرد : تامین مسکن متقاضیان در شهر مورد تقاضا و یا در نزدیک ترین شهر مجاور که امکان تامین زمین در آن فراهم باشد ، صورت می‌پذیرد .  

زاغیان با بیان اینکه متقاضیان ساکن در شهرهای شهرستان اصفهان می توانند در یکی از سه شهر جدید بهارستان ، فولادشهر و مجلسی ثبت نام کنند ، اذعان داشت : امکان ثبت نام متقاضیان ساکن در شهرهای شهرستان‌های (لنجان ، نجف آباد ، فلاورجان و خمینی شهر) در شهر جدید فولادشهر فراهم شده است . متقاضیان ساکن در مبارکه و طالخونچه می‌توانند برای شهر جدید مجلسی اقدام به ثبت نام کنند همچنین امکان ثبت نام ساکنین شهر گوگد نیز در گلپایگان فراهم است .

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد : علاوه بر این موارد متقاضیان ساکن در تمامی شهرهای استان اصفهان می‌توانند در شهر جدید مجلسی ثبت نام کنند .  

 




مطالب مرتبط

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تاکنون تعداد بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن تعریف شده است که بر این اساس در مجموع افزون بر ۵۲ هزار واحد در این پروژه‌ها قابل تخصیص به متقاضیان خواهد بود .

|

این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

|

پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان اصفهان ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است .

|

نظرات کاربران