در حال بارگذاری ...
  • افتتاح بیمارستان‌های جهرم و مهدیشهر با مجموع ۴۱۲ تخت در ایام دهه فجر امسال

    احداث بیمارستان‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی به عنوان یکی از سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در سنوات گذشته در برنامه کاری وزارت راه و شهرسازی بوده و در دهه فجر بخشی از این بیمارستان‌ها افتتاح و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دو بیمارستان جهرم و ۱۵ خرداد مهدیشهر با مجموع ۴۱۲ تخت در استان‌‌های فارس و سمنان احداث شده توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود .

    دولت سیزدهم در بخش مسکن یکی از اهداف کلان و سیاستگذاری عمده خود را بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن نهاده است و با اینکار در صدد است تا به نیاز بخشی از جامعه برای تامین مسکن پاسخ مناسب دهد . در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دولت با سیاستگذاری و اتخاذ تصمیم‌های جامع ، بخش‌های خصوصی را پای کار تولید مسکن آورده است .

    در عین حال علاوه بر تسهیل‌گری وزارت راه و شهرسازی در تولید مسکن ، نیازهایی همچون احداث بیمارستان و مراکز درمانی نیز به عنوان یکی از اهداف وزارتخانه همواره در دستور کار بوده است . احداث بیمارستان‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی به عنوان یکی از سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در سنوات گذشته در برنامه کاری وزارت راه و شهرسازی بوده و در دهه فجر بخشی از این بیمارستان‌ها افتتاح و تحویل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شده است .

    در دهه فجر امسال ، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی افتتاح و بهره‌برداری از دو پروژه بیمارستانی را با اعتبار ۴۳۲ میلیارد تومان در برنامه دارد . بیمارستان ۳۱۳ تختی آموزشی جهرم با اعتبار ۲۹۵ میلیاردتومان در استان فارس و بیمارستان ۹۹ تختی جایگزین ۱۵ خرداد مهدیشهر با اعتبار ۱۳۶ میلیاردتومان از جمله بیمارستان‌هایی هستند که در دهه فجر امسال افتتاح و تحویل دستگاه بهره‌بردار یعنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    سایت نهضت ملی مسکن سورک ۴۶۸ واحد و دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است . همچنین واحدهای مسکونی روستای عالیواک به تعداد ۲۰۰ واحد و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است .

    |

    شرکت‌های واجد شرایط که برای ورود به این طرح تمایل دارند ، می‌توانند ضمن مراجعه مستقیم به معاونت مسکن و ساختمان استان خوزستان طی نامه رسمی ، آمادگی خود را به انضمام سوابق و رزومه اعلام نمایند .

    |

    نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

    |

    نظرات کاربران