در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام مجردهای بالای ۲۳ سال در طرح نهضت ملی مسکن تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه

    هنوز اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه مشخص نیست و میزان اقساط نیز متناسب با استطاعت خانواده ها و دهک های درآمدی و از همه مهم تر متناسب با زمانی است که واحدها به متقاضیان تحویل داده می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام بیش از ۴۸۰هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران خبر داد و گفت : ثبت نام مجردان تا ۲۰ بهمن ماه جاری ادامه دارد .

    خلیل محبت خواه گفت : ثبت نام در سامانه ثمن (سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن) برای مردان مجرد بالای ۲۳ سال ادامه دارد و همزمان پالایش‌های استان تهران نیز در حال انجام است .

    محبت خواه همچنین به سیاست بسترسازی و تشویق مردان مجرد به تشکیل خانواده از سوی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت : واحدهای ساخته شده به مردانی تعلق می گیرد که در طول دوره ساخت تشکیل خانواده داده باشند و در غیر این صورت واحد به قیمت کارشناسی روز با محاسبه اتمام تخفیفات و یارانه های پروژه به همان متقاضی تحویل داده خواهد شد .

    محبت خواه در ادامه افزود : هنوز اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه مشخص نیست و میزان اقساط نیز متناسب با استطاعت خانواده ها و دهک های درآمدی و از همه مهم تر متناسب با زمانی است که واحدها به متقاضیان تحویل داده می شود . در این راستا تلاش‌های حوزه معاونت مسکن وزارت متبوع نیز بر همین اساس استوار است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تامین ۳۰۰ هکتار زمین جهت قانون جهش تولید مسکن در شهرستان دماوند خبر داد و گفت : به دلیل ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    نظرات کاربران