در حال بارگذاری ...

ثبت نام مجردهای بالای ۲۳ سال در طرح نهضت ملی مسکن تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه

هنوز اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه مشخص نیست و میزان اقساط نیز متناسب با استطاعت خانواده ها و دهک های درآمدی و از همه مهم تر متناسب با زمانی است که واحدها به متقاضیان تحویل داده می شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام بیش از ۴۸۰هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران خبر داد و گفت : ثبت نام مجردان تا ۲۰ بهمن ماه جاری ادامه دارد .

خلیل محبت خواه گفت : ثبت نام در سامانه ثمن (سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن) برای مردان مجرد بالای ۲۳ سال ادامه دارد و همزمان پالایش‌های استان تهران نیز در حال انجام است .

محبت خواه همچنین به سیاست بسترسازی و تشویق مردان مجرد به تشکیل خانواده از سوی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت : واحدهای ساخته شده به مردانی تعلق می گیرد که در طول دوره ساخت تشکیل خانواده داده باشند و در غیر این صورت واحد به قیمت کارشناسی روز با محاسبه اتمام تخفیفات و یارانه های پروژه به همان متقاضی تحویل داده خواهد شد .

محبت خواه در ادامه افزود : هنوز اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه مشخص نیست و میزان اقساط نیز متناسب با استطاعت خانواده ها و دهک های درآمدی و از همه مهم تر متناسب با زمانی است که واحدها به متقاضیان تحویل داده می شود . در این راستا تلاش‌های حوزه معاونت مسکن وزارت متبوع نیز بر همین اساس استوار است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

|

۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تامین ۳۰۰ هکتار زمین جهت قانون جهش تولید مسکن در شهرستان دماوند خبر داد و گفت : به دلیل ...

|

در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

|

نظرات کاربران