در حال بارگذاری ...
  • واگذاری اراضی ملی آران و بیدگل با هدف توسعه پایدار

    در راستای تامین مسکن اقشار ویژه شهرستان آران و بیدگل ، ۱۸۸ قطعه زمین با کاربری مسکونی به ۳۷۶ نفر از این عزیزان واگذار شد . همچنین سه قطعه زمین جهت احداث ۹ واحد مسکونی در قالب مسکن محرومین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه ۱۸۸ قطعه زمین در جهت تامین مسکن اقشار ویژه آران و بیدگل به ۳۷۶ نفر واگذار شد ، گفت : واگذاری اراضی ملی در راستای اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های مختلف موجب افزایش بهره‌وری و توسعه شهرستان می‌شود .

    امیرحسین عصارزاده اظهار کرد : واگذاری اراضی ملی در راستای اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های مختلف صنعتی ، مسکونی ، آموزشی و ... موجب افزایش بهره‌وری و توسعه در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی شهرستان می‌شود . در این راستا بنا بر سیاست‌گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اراضی ملی این شهرستان با کاربری صنعتی ، ۲۴ هکتار به شهرداری آران وبیدگل واگذار و سند ۴۰ هکتار دیگر از این اراضی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان انتقال داده شد .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از دیگر اراضی این شهرستان که با اهداف توسعه‌ای واگذار شده است به عرصه‌ای با مساحت بیش از ۱۸ هزار مترمربع جهت احداث نیروگاه خورشیدی و واگذاری زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع با کاربری کارگاه های نیمه مزاحم شهری به شهرداری ابوزیدآباد اشاره کرد . در راستای تامین مسکن اقشار ویژه شهرستان آران و بیدگل ، ۱۸۸ قطعه زمین با کاربری مسکونی به ۳۷۶ نفر از این عزیزان واگذار شد . همچنین سه قطعه زمین جهت احداث ۹ واحد مسکونی در قالب مسکن محرومین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شد .  

    عصارزاده گفت : در راستای رفع نیازهای آموزشی مجموعه مسکن مهر شهر ابوزیدآباد، یک قطعه زمین به مساحت بیش از یکهزار و ۵۹۱ مترمربع با کاربری آموزشی جهت احداث فضای آموزشی واگذار شد. همچنین در قالب طرح آماده سازی مسکن مهر یک قطعه زمین به مساحت یکهزار و ۸۰۰ مترمربع با کاربری مسکونی به شهرداری آران وبیدگل تحویل داده شد . با پیگیری‌های بعمل آمده کاربری زمین‌هایی جمعاً به مساحت بیش از ۳.۸ هکتار جهت احداث مجتمع خدمات خودرویی ، واحد آموزشی و توانبخشی معلولین ، کلانتری مرکز آران وبیدگل و مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی نوش آباد ، اخذ شد .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به تکمیل ۳۹۰ واحدی مسکونی شهرک رزلند اذعان داشت : ۱۷ قطعه زمین جهت احداث ۳۴ واحد مسکونی در شهر ابوزیدآباد و ۳۹ قطعه زمین جهت احداث ۷۸ واحد مسکونی در شهر نوش آباد در قالب طرح اقدام ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل شد همچنین پیگیری‌های لازم جهت الحاق عرصه‌ای به مساحت ۱۴.۳۸ هکتار به محدوده شهر آران وبیدگل بمنظور تامین کسری زمین طرح اقدام ملی مسکن بعمل آمده است . 




    مطالب مرتبط

    برنامه امسال برای صدور سند در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت معادل ۱۲۸ هزار و ۵۸۵ جلد سند در روستاها و ۴۱ هزار و ۸۷۰ جلد سند در شهرهاست که تاکنون و برای برنامه یکساله بیش از ۳۵ هزار جلد سند صادر شد .

    |

    در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، انجام وفاق اقتصادی با وفاق اجتماعی و اتحاد ملی همراه است . شخصاً به همین دلیل در سال گذشته تلاش کردم ، موانع حرکت پنج‌ساله آینده بنیاد مسکن را با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه به حداقل برسانم که با پیگیری‌های زیاد این ...

    |

    به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

    |

    مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از رفع تصرف ۲۵۶ متر مربع از اراضی ملی شهرستان سمنان در ...

    |

    نظرات کاربران