در حال بارگذاری ...

برگزاری جلسه هماهنگی و انعقاد تفاهم نامه جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه هماهنگی و انعقاد تفاهم نامه جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در راستای استفاده از ظرفیت اراضی موقوفه برگزار شد .

با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تامین زمین برای کلیه واحدهایی که در طرح نهضت ملی مسکن قرار است طی ۴ سال احداث شود ، جلسه هماهنگی و انعقاد تفاهم نامه جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در راستای استفاده از ظرفیت اراضی موقوفه به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد .

در این جلسه که با حضور مهندس قاسم قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، مهندس محمدی ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، حاج آقا آسوده ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد ، نحوه استفاده از ظرفیت اراضی موقوفه جهت تامین مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بررسی و مقرر شد طی هفته جاری پیش نویس انعقاد تفاهم نامه آماده و بین دستگاه های ذیربط عملیاتی گردد .

گفتنی است در این جلسه معاونین ۳ اداره کل مذکور حضور داشتند .




مطالب مرتبط

شرکت‌های واجد شرایط که برای ورود به این طرح تمایل دارند ، می‌توانند ضمن مراجعه مستقیم به معاونت مسکن و ساختمان استان خوزستان طی نامه رسمی ، آمادگی خود را به انضمام سوابق و رزومه اعلام نمایند .

|

نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

|

نظرات کاربران