در حال بارگذاری ...
  • بازسازی مناطق سیل‌زده هرمزگان شتاب می گیرد

    اجرای طرح هادی در مناطق سیل زده هرمزگان حتی از متوسط کشوری هم پایین تر و این موجب ورود آب به منازل مردم شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس بنیاد مسکن کشور گفت : بنیاد مسکن استان اصفهان به عنوان ستاد معین ، از امروز بازسازی مناطق سیل زده هرمزگان را بر عهده می‌گیرد .

    اکبر نیکزاد در خصوص بازدیدش از روستاها و منازل تخریبی سیل اخیر شهرستان رودان ، افزود : براثر سیل هزار و ۷۳۱ واحد نیازمند تخریب و نوسازی و هزار و ۴۹۵ واحد نیز نیازمند تعمیرات اساسی است .

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اضافه کرد : با هماهنگی‌های صورت گرفته سیمان مورد نیاز برای ساخت واحدهای تخریب شده از سوی بنیاد مستضعفان تامین می‌شود .

    نیکزاد از تصویب اعطای تسهیلات به سیل زدگان شرق هرمزگان در نخستین جلسه هیات دولت خبر داد و عنوان کرد : قطعا بازسازی واحدهای مسکونی منوط به مصوبه نیست .

    وی با اشاره به بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان ، خاطرنشان کرد : تسهیلات زلزله زدگان هم با سود ۵ درصد به آن‌ها پرداخت می‌شود و قیر رایگان برای ساخت طرح هادی در روستاهای سیل زده نیز اختصاص می یابد .

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد : اجرای طرح هادی در مناطق سیل زده هرمزگان حتی از متوسط کشوری هم پایین تر و این موجب ورود آب به منازل مردم شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    نظرات کاربران