در حال بارگذاری ...

ثبت نام بیش از ۷۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران

تامین مسکن متقاضیان در شهر مورد تقاضا یا در نزدیک ترین شهر مجاور که امکان تامین زمین در آن فراهم باشد صورت می پذیرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام ۷۱۶ هزار نفر تهرانی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پالایش ۲۰۷ هزار نفر خبر داد و گفت : ۴۷۱ هزار نفر نیز در مرحله پالایش بوده و مابقی هم رد درخواست شده و یا انصراف داده اند .

محبت خواه گفت : تامین مسکن متقاضیان در شهر مورد تقاضا یا در نزدیک ترین شهر مجاور که امکان تامین زمین در آن فراهم باشد صورت می پذیرد .

وی گفت : افراد متاهل ، سرپرستان خانوار ، مجردین ، نخبگان علمی با معرفی نامه بنیاد نخبگان ، مردان مجرد بالای ۲۳ سال، زنان مجرد بالای ۳۵ سال ، معلولین جسمی و حرکتی با دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن و معرفی نامه سازمان بهزیستی کشور ، بیماران خاص با ضوابط وزارت بهداشت و درمان می توانند تا بیستم بهمن ماه جهت ثبت نام نهضت ملی مسکن در استان تهران مطابق با شهرهای اعلامی اقدام کنند .




مطالب مرتبط

از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

|

حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

نظرات کاربران