در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی زیرساخت‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس

    اتمام واحدهای باقیمانده مسکن مهر ، پروژه به پروژه ، بلوک به بلوک و واحد به واحد در حال انجام است که اینکار با اولویت رفع نواقص واحدهای تحویلی ، واحدهایی که در آستانه تحویل هستند ، تامین منابع مالی برای تکمیل واحدهایی که در مرحله سفت کاری هستند انجام می‌شود تا مشکلات مردم حل شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام اینکه طی ۲ سال آینده پردیس تبدیل به شهری با تمامی امکانات زیربنایی و روبنایی خواهد شد ، از اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی برای واحدهایی که بیش از ۲ سال در پردیس خالی مانده‌اند خبر داد . 

    پیمان پیرفرشی به برخی از سوالات در خصوص تصفیه‌خانه شماره ۲ ، تکمیل پرونده مسکن مهر پردیس ، ساماندهی زیرساخت‌های مسکن مهر و سایر موارد شهر پردیس پاسخ داد . 

    سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص تصفیه‌خانه شماره ۲ پردیس با اشاره به اینکه کار روزانه در حال پیگیری است ، گفت : دو لاگون تصفیه فاضلاب در اسفند و قبل از اتمام سال در پردیس راه‌اندازی می‌شود تا امکان انتقال فاضلاب میسر شود . 

    پیرفرشی در خصوص تازه‌ترین وضعیت تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس توضیح داد : اتمام واحدهای باقیمانده مسکن مهر ، پروژه به پروژه ، بلوک به بلوک و واحد به واحد در حال انجام است که اینکار با اولویت رفع نواقص واحدهای تحویلی ، واحدهایی که در آستانه تحویل هستند ، تامین منابع مالی برای تکمیل واحدهایی که در مرحله سفت کاری هستند انجام می‌شود تا مشکلات مردم حل شود .

    وی ادامه داد : زیرساخت‌های مسکن مهر پردیس پیشرفت ۹۰ درصد به بالا دارند و در همه فازها ، زیرساخت‌های آب ، برق ، گاز ، فاضلاب ، شبکه آب ، شبکه فاضلاب کار شده است . همچنین برنامه‌ریزی شده تا همزمان با تکمیل واحدها، مشکلات زیرساختی نیز برطرف شود . 

    سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه ۲۰ قرارداد مشارکتی برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی پردیس به ارزش بیش از ۴ هزار میلیاردتومان منعقد شده است ، گفت : در خصوص پروژه‌های روبنایی همچون مسجد ، مدرسه ، درمانگاه ، فضای سبز و سایر خدمات عمومی در قالب بسته‌های مشارکتی کار در حال انجام است . 

    پیرفرشی با تاکید بر اینکه در دو سال آینده که محصولات پروژه‌های مشارکتی شهر به ثمر می‌نشیند پردیس به شهری با همه امکانات و خدمات زیربنایی و روبنایی تبدیل خواهد شد از تعامل مناسب با شهرداری در خصوص تحویل خدمات شهری پردیس خبر داد .

    وی در خصوص تعیین تکلیف واحدهای خالی پردیس نیز اعلام کرد : در حدود ۲ تا ۳ هزار واحد در شهر پردیس هستند که عموما در اختیار دلالان قرار دارد و مالکان آنها واحدها را تحویل نگرفته اند و این واحدها مرتب در حال خرید و فروش است و منجر به سکونت نشده است . در این باره تصمیم بر آن است تا واحدهای مسکونی خالی پردیس که بیش از ۲ سال خالی باشند در قالب قانون مالیات بر خانه‌های خالی مشمول جریمه و مالیات می‌شوند. این واحدها به امور مالیات معرفی خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

    |

    با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

             

    |

             

    |

    نظرات کاربران