در حال بارگذاری ...

اخذ گواهینامه استاندارد ۱۰۹ دستگاه آسانسور در (گلستان شهر) بجنورد

شرکت های متولی راه اندازی آسانسورها می بایست در اخذ گواهینامه استاندارد آسانسورها تسریع نمایند ، البته همکاری بیشتر اداره کل استاندارد می تواند کار را سهل تر کند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از اخذ گواهینامه استاندارد ۱۰۹ دستگاه آسانسور در گلستان شهر بجنورد در استان خبر داد .

علی فخرانی گفت : تعداد ۵۹۰۰ واحد مسکونی در گلستان شهر احداث و بهره برداری شده است که شهروندان گلستان شهر از ۲۵۶ دستگاه آسانسور استفاده می کنند . از این تعداد ۱۰۹ دستگاه آسانسور دارای گواهینامه استاندارد می باشند و تعداد ۱۴۷ دستگاه دیگر مرحله اخذ گواهینامه استاندارد را طی می کنند و ۱۰۲ دستگاه آسانسور نیز راه اندازی نشده است .

فخرانی تصریح کرد : شرکت های متولی راه اندازی آسانسورها می بایست در اخذ گواهینامه استاندارد آسانسورها تسریع نمایند ، البته همکاری بیشتر اداره کل استاندارد می تواند کار را سهل تر کند .

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در پایان اضافه کرد : خوشبختانه دستگاه های آسانسور و متعلقات آن که در گلستان شهر استفاده شده اند دارای کیفیت مناسبی می باشند اما بعضاً چاله ها و اتاق آسانسور به لحاظ ابنیه مشکلاتی دارند که با مساعدت شرکت های نصب آسانسور ، بازرسین و اداره کل استاندارد انشاالله مشکل مرتفع خواهد شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

|

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

نظرات کاربران