در حال بارگذاری ...

تحویل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان از تابستان سال آینده

از مجموع سهمیه استان در مناطق شهری احداث ۱۲ هزار واحد توسط بخش خصوصی پیش‌بینی شده که در این شیوه، به افرادی که داخل شهرها زمین دارند ، تسهیلات برای ساخت پرداخت می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت نام ۴۹ هزار نفر تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : تحویل اولین واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان از اوایل تابستان ۱۴۰۱ شروع می‌شود و تا پایان سال آینده ۵ هزار واحد تحویل داده خواهد شد .

مسعود بیات منش سهم این استان از نهضت ملی مسکن را ۷۱ هزار و ۱۳۵ واحد مسکونی طی چهار سال آینده اعلام کرد و توضیح داد : از این تعداد ، ۲۰ هزار واحد ، مسکن روستایی بوده که متولی آن بنیاد مسکن است و اجرای ۵۱  هزار واحد دیگر در مناطق شهری نیز بر عهده مجموعه راه و شهرسازی خواهد بود . ار این میان ۳ هزار واحد نیز در طرح استیجاری قرار دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد : از مجموع سهمیه استان در مناطق شهری احداث ۱۲ هزار واحد توسط بخش خصوصی پیش‌بینی شده که در این شیوه، به افرادی که داخل شهرها زمین دارند ، تسهیلات برای ساخت پرداخت می‌شود .

بیات منش با اشاره به اینکه ثبت نام نوبت دوم یعنی متقاضیان مجرد نیز آغاز شده ، گفت : ۴۹ هزار نفر در نوبت اول ثبت نام کردند که ۷۰ درصد آن ها یعنی حدود ۳۵ هزار نفر حائز شرایط شناخته شده‌اند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد : برنامه‌ریزی‌ها به منظور تامین زمین و ساخت واحد برای ۳۵ هزار نفر واجد شرایط انجام شده است و سهمیه دو سال اول استان تا پایان سال ساخته می‌شود . ظرف ۶ ماه آینده نیز کل سهمیه ۴ سال نهضت ملی مسکن در استان زنجان در مرحله ساخت قرار می‌گیرد و از تیرماه سال ۱۴۰۱ تحویل اولین واحدهای مسکونی آغاز می‌شود .




مطالب مرتبط

دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .

|

متقاضیان خسته شده اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود ، متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاه هایی که می توانند در کاهش مشکلات موثر باشند وارد کار شوند .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد . تکمیل آورده متقاضیان و تزریق به موقع تسهیلات بانکی در اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن نقش موثری دارد البته در کنار تسریع در اتمام پروژه‌ها به کیفیت آنها نیز توجه لازم صورت می‌گیرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن ...

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

نظرات کاربران