در حال بارگذاری ...
  • تکمیل ۸ پروژه بیمارستانی با مجموع یکهزار و ۴۲۸ تخت طی یک سال گذشته

    تمامی بیمارستان‌ها به غیر از بیمارستان ۱۴۴ تختی خمین که ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساختمان اصلی آن تکمیل شده و ساختمان‌های جنبی در حال اتمام است ، تکمیل و یا افتتاح شده و تحویل بهره‌بردار که وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است شده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل ۸ پروژه بیمارستانی با مجموع یکهزار و ۴۲۸ تخت از بهمن ۱۳۹۹ تا بهمن ۱۴۰۰ خبر داد .

    علی نبیان بخشی از فعالیت‌های آن سازمان را در تکمیل پروژه‌های بیمارستانی از بهمن ۱۳۹۹ تا بهمن ۱۴۰۰ برشمرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : پروژه‌های بیمارستانی ۱۵۴ تختی تویسرکان ، ۱۳۳ تختی شهید حسین‌پور لنگرود ، ۲۳۹ تختی سراوان ، ۲۷۲ تختی آموزشی درمانی امام‌حسین(ع) تربت‌حیدریه ، ۱۴۲ تختی نرگسی گچساران ، ۹۰ تختی تکاب ، بیمارستان ۳۱۳ تختی جهرم ، بیمارستان ۸۵ تختی مهدی‌شهر سمنان ، بیمارستان ۱۴۴ تختی خمین از جمله بیمارستان‌هایی هستند که از بهمن سال گذشته تاکنون توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی مراحل تکمیل خود را طی کردند .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد : تمامی بیمارستان‌ها به غیر از بیمارستان ۱۴۴ تختی خمین که ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساختمان اصلی آن تکمیل شده و ساختمان‌های جنبی در حال اتمام است ، تکمیل و یا افتتاح شده و تحویل بهره‌بردار که وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است شده‌اند .

    بر اساس اعلام سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، بیمارستان ۹۰ تختی تکاب در آذربایجان‌غربی در ۵ طبقه در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و در زیربنای ۹ هزار و ۱۶۲ مترمربع، بیمارستان۱۳۳ تختی شهید حسین‌پور لنگرود در ۳ طبقه در زمینی به مساحت ۴۵ هزار و ۱۷۹ مترمربع و در زیربنای ۱۱ هزار و ۴۴۳ مترمربع ، بیمارستان ۱۴۲ تختی نرگسی گچساران در ۶ طبقه در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و زیربنای ۱۲ هزار و ۲۵ مترمربع احداث شده است .

    بیمارستان ۲۷۲ تختی آموزشی درمانی امام حسین (ع) تربت حیدریه در ۵ طبقه در زمینی به مساحت ۶۰ هزار و ۵۸۸ مترمربع و زیربنای ۲۳ هزار و ۶۹۹ مترمربع ، بیمارستان ۳۱۳ تختی جهرم در ۶ طبقه در زمین به مساحت ۶۰ هزار مترمربع و زیربتای ۲۴ هزار و ۱۵۹ مترمربع ، بیمارستان ۱۴۴ تختی خمین دو ساختمان در ۴ و ۲ طبقه در زمینی به مساحت ۳۱ هزار و ۷۴۵ مترمربع و زیربنای ، بیمارستان ۸۵ تختی مهد‌ی‌شهر سمنان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع، بیمارستان ۱۵۴ تختی تویسرکان در زمینی به مساحت ۴۷ هزار و ۳۸۸ مترمربع و زیربنای اصلی ۱۷ هزار و ۳۴۰ مترمربع ، بیمارستان ۲۳۹ تختی سراوان در زمینی به مساحت ۴۰ هزار و ۴۳۸ مترمربع و زیربنای ۱۷ هزار و ۸۸۰ مترمربع در حال احداث است .




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    نظرات کاربران