در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی ۱۳۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرهای جدید تا پایان سال جاری

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت : تا پایان امسال عملیات اجرایی ۱۳۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید آغاز می‌شود .

علیرضا جعفری در آیین آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۰۹ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن و آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی حوزه مسکن که به مناسبت دهه فجر و با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد به بیان بخشی از افتتاح‌های شهرهای جدید پرداخت .

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با یادآوری اینکه ۴۰ هزار واحد مسکن مهر از سال‌های گذشته باقیمانده که در تعهد شرکت است و تا سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد ، گفت : بیش از ۶ هزار و ۶۱۰ واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود . برنامه‌ریزی شده تا در سال آینده تمامی واحدهای مسکن مهر آماده و تحویل متقاضیان بشود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

|

تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

|

اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

|

نظرات کاربران