در حال بارگذاری ...

بسته شدن پرونده مسکن مهر استان مازندران تا پایان سال جاری

در مجموعه مسکن مهر سارویه ساری واقع در میارکلا ، بلوک هایی که از طریق تعاونی ها در دست ساخت است با شدت و قوت در حال انجام بوده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری این طرح به نتیجه برسد . همچنین عملیات آماده سازی و آسفالت محوطه پروژه مسکن مهر سارویه ساری نیز با تلاش همکاران انجام گردیده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه پرونده مسکن مهر امسال بسته می شود ، گفت : همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر ۶۵۰ واحد مسکن در شهرهای مختلف استان تحویل متقاضیان می شود.

سیدمحمد نظری با اشاره به اینکه همزمان با دهه مبارک فجر ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۵۲ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، گفت: این طرح‌ها در حوزه مسکن ، ساخت و توسعه راه ها در استان اجرا شده است .

وی آماده سازی بخشی از محور آمل - بابل ، بهره برداری از واحدهای مسکن مهر ، راه اندازی سه دستگاه شتاب نگار در استان را از جمله این طرح‌ها برشمرد و یادآور شد : با بهره برداری از این سه دستگاه شتابنگار لرزه ای در شهرهای بهشهر ، نوشهر و عباس آباد ، تمامی مناطق استان به طرح های شتاب نگار لرزه ای مجهز می شوند . در دهه فجر ۶۵۰ واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف استان آماده و به متقاضیان تحویل خواهد شد.

نظری ادامه داد : در مجموعه مسکن مهر سارویه ساری واقع در میارکلا ، بلوک هایی که از طریق تعاونی ها در دست ساخت است با شدت و قوت در حال انجام بوده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری این طرح به نتیجه برسد . همچنین عملیات آماده سازی و آسفالت محوطه پروژه مسکن مهر سارویه ساری نیز با تلاش همکاران انجام گردیده است .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

|

نظرات کاربران