در حال بارگذاری ...

استقبال تهرانی ها از تسهیلات خودمالک طرح نهضت ملی مسکن

ثبت نام تسهیلات خودمالک همچنان ادامه دارد و سایت ثبت نام باز است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به استقبال تهرانی ها از تسهیلات خودمالک نهضت ملی مسکن گفت : تاکنون ۹۸۴۸ نفر جهت دریافت تسهیلات خودمالک ثبت نام کرده اند .

خلیل محبت خواه تصریح کرد : متقاضیان در شهر تهران برای ساخت هر واحد ۴۵۰ میلیون تومان وام خود مالک دریافت می کنند و در شهرستان های استان این وام برای متقاضیان ۳۰۰ میلیون تومان است .

وی با تاکید بر اینکه اعطای وام خودمالک از بهترین شیوه ها و خدمات نهضت ملی مسکن است ، خاطرنشان کرد : متقاضیان درنظر داشته باشند که داشتن جواز و پروانه ساختمان برای دریافت وام خودمالک ضروری است .

محبت خواع در پایان افزود : ثبت نام تسهیلات خودمالک همچنان ادامه دارد و سایت ثبت نام باز است .




مطالب مرتبط

از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

|

حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

نظرات کاربران