در حال بارگذاری ...

تصویب ۲۸ طرح در کمیسیون ماده ۵ طرح تفصیلی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری

طرح های مختلف پس از طی مراحل استعلام در جلسات کمیته کاری با حضور کارشناسان دستگاه های عضو کمیسیون مطرح و پس از بحث و بررسی بر روی کلیه موارد موجود در طرح ، برای تصویب نهایی در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان به ریاست استاندار محترم یا معاون امور عمرانی مطرح می شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تصویب ۲۸ طرح در جلسه کمیسیون ماده ۵ طرح تفصیلی شهرهای استان خبر داد .

صغری محمد علیزاده گفت : در این جلسه مواردی از شهرهای گهرو ، آلونی ، کیان ، شهرکرد ، مال خلیفه ، سامان ، فرخشهر و هفشجان مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

وی طرح تفکیک سایت نهضت ملی مسکن شهر سامان ، اصلاح ضوابط احداث بنا در طرح های نهضت ملی مسکن ، نحوه محاسبه اعمال فضای باز ، تعدادی موارد تغییر کاربری و تغییر عرض معبر را از مهمترین موارد مورد بررسی در این جلسه دانست .

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همچنین با توضیح روند تصویب طرح ها در این کمیسیون ، افزود : طرح های مختلف پس از طی مراحل استعلام در جلسات کمیته کاری با حضور کارشناسان دستگاه های عضو کمیسیون مطرح و پس از بحث و بررسی بر روی کلیه موارد موجود در طرح ، برای تصویب نهایی در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان به ریاست استاندار محترم یا معاون امور عمرانی مطرح می شود .




مطالب مرتبط

برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت : متقاضیان پروژه ۵۰ واحدی اسکان با حضور در محل پروژه ، واحدهای مسکونی خود را ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه کمیسیون ماده ۵ سمنان ، طرح تفکیکی ، کاربری‌ها و نحوه دسترسی به‌سایت مورد بررسی قرار گرفت .

|

جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

|

موضوع حائز اهمیت این است که شهرداری بدون اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان مجاز به اعطای حداکثر تراکم تشویقی نیست و عملکرد مدیریت شهری در ارتباط با اجرا و تحقق خدمات عمومی در دو مصوبه قبلی ، در تسریع و تسهیل ادامه فرآیند اخذ مصوبات آتی موثر است .

|

نظرات کاربران