در حال بارگذاری ...

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه عمرانی در شهر جدید سهند

امید داریم با توجه به ظرفیت‌های بالای شهر جدید سهند در قدرت جذب جمعیت و گردش پذیری ، طرح‌های کلنگ‌زنی شده امروز براساس برنامه زمانبندی شده و تلاش پیمانکاران شایسته در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متقاضیان تحویل داده شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ، همزمان با دهه مبارک فجر به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰ پروژه عمرانی در شهر جدید سهند پرداخت .

علیرضا جعفری و هیئت همراه ضمن حضور در شهر جدید سهند و ادای احترام به شهدای گمنام در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی این شهر جدید به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر حضور یافتند .

در این مراسم ۵ پروژه اعم از سالن ورزشی سرپوشیده و کتابخانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، رمپ ورودی فاز ۴ این شهر جدید، مسیر دوچرخه – پارکینگ هشت بهشت و باغ فردوس افتتاح و عملیات اجرایی ۵ پروژه مدرسه کودکان استثنایی ، تعداد ۷ هزار و ۲۷۶ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن ، پروژه‌های آماده‌سازی محله ۶ فاز ۴ ، مجتمع خدماتی و رفاهی هشت بهشت و پروژه یادمان شهدای غواص با حضور سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد .

جعفری در این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر اهمیت توسعه همزمان زیرساخت های فرهنگی ، آموزشی ، درمانی و … با تولید مسکن در شهرهای جدید گفت: امید داریم با تلاش و همت همکاران من در شرکت عمران شهر جدید سهند در سال آینده شاهد بهره‌برداری پروژه‌های بیشتری در این منطقه باشیم .

وی در ادامه طرح نهضت ملی مسکن را یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار دولت سیزدهم دانست و افزود : امید داریم با توجه به ظرفیت‌های بالای شهر جدید سهند در قدرت جذب جمعیت و گردش پذیری ، طرح‌های کلنگ‌زنی شده امروز براساس برنامه زمانبندی شده و تلاش پیمانکاران شایسته در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متقاضیان تحویل داده شود .

این مقام مسئول ادامه داد : ما باید با پیشبرد مناسب طرح نهضت ملی به تحقق وعده دولت در ساخت ۴ میلیون مسکن در تمامی کشور کمک کرده و در این راه به همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان نیاز داریم تا در کنار تولید مسکن شرایط رفاه و آسایش شهروندان را نیز فراهم کنیم .

جعفری در پایان با تأکید بر ضرورت توجه به زیرساخت‌های فرهنگی در شهرهای جدید بیان کرد : در این راه به فضل الهی ، همت همکاران و روحیه انقلابی و جهادی ضمن بهره‌مندی از مدیریت منابع و نگاه اقتصاد محور کمبودها را رفع و جبران خواهیم کرد .




مطالب مرتبط

پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

|

شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

|

بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر ...

|

نظرات کاربران