در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۸۸ هزار نفر از مردان مجرد تهرانی در طرح نهضت ملی مسکن

    هدف از ایجاد امکان برای ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن ، ترغیب به ازدواج آنها است و کسانی که می‌خواهند ازدواج کنند اما مشکل تامین مسکن دارند دولت این فضا را برایشان فراهم می‌کند تا خانه‌دار شوند ، البته در زمان واگذاری شرط تاهل پا برجا خواهد بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام ۸۸ هزار نفر از مردان مجرد ساکن استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    خلیل محبت خواه با بیان این خبر گفت : پیرو مصوبه شورای عالی مسکن در خصوص ورود افراد مجرد در طرح جهش تولید و تامین مسکن ، ثبت نام از مردان مجرد بالای ۲۳ سال در سامانه نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir  بیستم دی ماه ۱۴۰۰ آغاز و به مدت یک ماه تا پایان روز چهارشنبه۲۰ بهمن ادامه دارد .

    وی تصریح کرد : طبق تازه‌ترین آمار تاکنون بیش از ۸۸ هزار نفر از مردان مجرد در استان تهران در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌ نام کرده اند ، ضمنا چنانچه ثبت نام متقاضیان نادرست انجام شده امروز آخرین فرصت جهت انصراف و اصلاح ثبت نام مجدد در سامانه است .

    محبت خواه در ادامه گفت : هدف از ایجاد امکان برای ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن ، ترغیب به ازدواج آنها است و کسانی که می‌خواهند ازدواج کنند اما مشکل تامین مسکن دارند دولت این فضا را برایشان فراهم می‌کند تا خانه‌دار شوند ، البته در زمان واگذاری شرط تاهل پا برجا خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    نظرات کاربران