در حال بارگذاری ...
  • اتمام عملیات سازه اسکلت طرح نهضت ملی مسکن در تعدادی از بلوک‌های شهرستان رباط کریم

    پروژه نهضت ملی مسکن رباط کریم در هشت بلوک و ۲۴۰ واحد در دست احداث است و عملیات سفت کاری بلوک هایی که سیستم سازه ای آنها به اتمام رسیده طی هفته جاری آغاز خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، برای اولین بار در استان تهران ، سازه اسکلت طرح نهضت ملی مسکن در تعدادی از بلوک‌های رباط کریم به پایان رسیده است .

    خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص پروژه ۷۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن رباط کریم گفت : عملیات سازه ای در تعدادی از بلوک ها به اتمام رسیده و پیشرفت پروژه هم اکنون ۳۳ درصد است .

    محبت خواه در ادامه گفت : سه پیمانکار بنا برج ظفر ، پایا سازه پاسارگاد و تیر ناوه در پروژه نهضت ملی مسکن رباط کریم در حال فعالیت هستند .

    وی افزود : پروژه نهضت ملی مسکن رباط کریم در هشت بلوک و ۲۴۰ واحد در دست احداث است و عملیات سفت کاری بلوک هایی که سیستم سازه ای آنها به اتمام رسیده طی هفته جاری آغاز خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    نظرات کاربران