در حال بارگذاری ...
  • دعوت از انبوه سازان و سازندگان حرفه‌ای مسکن در خوزستان برای برخورداری از تسهیلات خودمالکی

    متقاضیان دریافت تسهیلات خودمالکی در شهرستان‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اعطا تسهیلات خودمالکی ۴۰۰ میلیون تومانی در اهواز و ۳۵۰ میلیون تومانی در سایر شهرهای استان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    محمد حسین پناهی‌فر تسهیلات خود مالک را یکی از مهم‌ترین امتیازات و برنامه‌های ویژه دولت در طرح نهضت ملی مسکن برشمرد و گفت : کلیه انبوه‌سازان و یا سازندگان شخصی بخش خصوصی می‌توانند این تسهیلات را با نرخ سود ۱۸درصد بدون هرگونه سپرده‌گذاری و یا خرید اوراق و با بازپرداخت ۲۰ ساله برای واحدهای آماده ساخت و یا واحدهای نیمه تمام دریافت کنند .

    وی افزود : داشتن پروانه ساختمانی و سند مالکیت جهت دریافت وام ضروری است و متقاضیان می‌بایست به سامانه سمن به آدرس saman.mrud.ir مراجعه نمایند .

    وی استقبال از طرح تسهیلات خود مالکی را باعث رونق تولید مسکن در استان دانست و گفت : رونق ساخت و ساز مسکن نیز باعث اشتغالزایی در جامعه و کاهش قیمت مسکن می‌شود .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : متقاضیان دریافت تسهیلات خودمالکی در شهرستان‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    تاکنون ۲۰ هزار متقاضی تخصیص پروژه شده اند که بخشی در مرحله آماده سازی و بخشی وارد فرایند ساخت شده اند همچنین بخشی دیگر در نیمه دوم سال به بهره‌برداری می رسند .

    |

    از تعداد ۳۰ هزار ۷۰۰ متقاضی ، ۱۰ هزار و ۲۰۰ قرارداد تسهیلات بانکی برای متقاضیان منعقد شده است .

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تاکنون تعداد بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن تعریف شده است که بر این اساس در مجموع افزون بر ۵۲ هزار واحد در این پروژه‌ها قابل تخصیص به متقاضیان خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران