در حال بارگذاری ...
  • لزوم اعتماد سازی دوباره شرکت‌های تعاونی مسکن در اجرای پروژه‌ها

    به علت موارد و مشکلاتی در ساختار تعاونی‌ها و مباحث مدیریتی ، پروژه‌هایی که تعاونی‌های مسکن در استان زنجان اجرا کردند نمره قابل قبولی در سرعت و زمان نتوانستند کسب کنند . امیدواریم اجرای این پروژه نقطه عطف و شروعی باشد تا اعتماد لازم به تعاونی‌های مسکن و بخش تعاون ، که بخش بزرگ اقتصادی جامعه است دوباره برگردد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : امیدواریم اجرای پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح ، نقطه عطف و شروعی باشد تا دوباره اعتماد لازم به تعاونی‌های مسکن و بخش تعاون ، که بخش بزرگ اقتصادی جامعه است ، برگردد .

    مسعود بیات منش در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح ، با تبریک ایام الله دهه فجر ، گفت : نیروهای مسلح منت بزرگی بر امنیت، آزادی و استقلال کشورمان دارند .

    وی با بیان اینکه امیر سردار سرتیپ واعظی و سردار صرفی افتخار بزرگی برای استان ما هستند ، اظهار داشت : نیروهای مسلح در جهت دفاع از کشورمان نقش آفرینی خوبی داشتند و دوران انقلاب و دفاع مقدس را به خوبی مدیریت کرده و کشور را به آزادی و شکوفایی رساندند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه نیروهای مسلح در راستای تولید مسکن و اهداف عالیه نظام ، که مهمترین بحث تامین مسکن است قدم بر می‌دارند ، گفت : نیروهای مسلح بار بزرگی را از دوش راه و شهرسازی بر می‌دارند و هر خدمتی که از دستمان بیاید برای ساخت این پروژه به کار خواهیم گرفت .

    بیات منش، تعاونی‌های مسکن را بازوان اجرایی و تولید مسکن در استان و کشور اعلام کرد و افزود : به علت موارد و مشکلاتی در ساختار تعاونی‌ها و مباحث مدیریتی ، پروژه‌هایی که تعاونی‌های مسکن در استان زنجان اجرا کردند نمره قابل قبولی در سرعت و زمان نتوانستند کسب کنند . امیدواریم اجرای این پروژه نقطه عطف و شروعی باشد تا اعتماد لازم به تعاونی‌های مسکن و بخش تعاون ، که بخش بزرگ اقتصادی جامعه است دوباره برگردد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد : این پروژه بزرگ بوده و ۲۰۰ میلیارد تومان گردش اقتصادی و سرمایه گذاری در شهر زنجان اتفاق می‌افتد و با وفاق و همدلی، طی بازه زمانی ۱.۵ سال جشن بهره برداری این پروژه را خواهیم داشت .

    بیات منش ، به پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت : ۱.۵ هکتار برای این ساخت واحدهای مسکونی نیروهای مسلح پیش بینی شده که ۳۰ درصد سطح اشغال دارد .

    در ادامه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی طلوع امید زنگان ، به جزئیات پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح در استان اشاره کرد و گفت : این پروژه برای مسکن دار شدن بازنشستگان ارتش ، سپاه ، ناجا و وزارت دفاع امروز کلنگ زنی می‌شود .

    احمدی با بیان اینکه زمین ۱.۵ هکتاری برای ساخت مسکن نیروهای مسلح پیش بینی شده است ، گفت : پروسه اخذ مجوز ماده کمیسیون ماده ۵ ، بحث جانمایی طبقات با کمک اعضای کمیسیون ماده، راه و شهرسازی و شهرداری اخیراً به اتمام رسید . دولت سیزدهم عزم جدی به خانه دار شدن تمام اقشار مختلف و نیروهای مسلح دارد و ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای مسلح در استان با جدیت دنبال می‌شود .




    مطالب مرتبط

    ساکنان این محلات باید توانمند شوند . تأمین زیرساخت‌ها و خدمات آموزشی ، بهداشتی ، فرهنگی و ورزشی باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی در محلات هدف بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد . اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان این موضوع را دنبال می‌کند تا این خدمات در محلات هدف تأمین شود و ...

    |

    با برگزاری این نمایشگاه شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز مسکن و شناسایی محصولات متنوع خواهیم بود . برگزاری این نمایشگاه باعث ایجاد رقابت شده و در ساخت و سازهای مسکن به کیفیت بسیار توجه می‌شود .

    |

    دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .

    |

    از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی ، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند .

    |

    متقاضیان خسته شده اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود ، متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاه هایی که می توانند در کاهش مشکلات موثر باشند وارد کار شوند .

    |

    نظرات کاربران