در حال بارگذاری ...

انجام بزرگترین عملیات بتن‌ریزی طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان

لازم است برای ۳۰ هزارمتقاضی ثبت‌نام کرده تصمیم‌گیری و با استفاده از ظرفیت مدیران توانمند در گام دوم انقلاب شاهد خانه دار شدن تمامی متقاضیان واجد الشرایط باشیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بزرگترین عملیات بتن ریزی طرح نهضت ملی مسکن کشور در شهرستان سیرجان استان کرمان به میزان ۲ هزار متر معکب با حضور ریس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان آغاز و به اتمام رسید .

علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی کرمان در این باره اظهار داشت : هفت دستگاه بچینگ و هشت دستگاه پمپ بتن هوایی و ۳۵۰ تردد بتونیر در این عملیات از ساعت ۵ صبح الی ۱۹ در حال فعالیت بودند  . در این عملیات ۲۶۰ نفرنیروی انسانی مشارکت داشته تا هر چه سریعتر با تکمیل پروژه شاهد بهره برداری از واحدهای این طرح ملی در سیرجان باشیم .

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان تصریح کرد : تمام تلاش این اداره کل و معاونین ، روئسای ادارات ، پیمانکاران و کارشناسان اجرای و نظارت هم سو با گام دوم انقلاب در این است که پروژه های طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان اقدام دولت به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن اجرایی نماید تا شاهد طعم شیرین خانه دار شدن ولینعمتانمان مردم همیشه در صحنه را باشیم .

در ادامه این موفقیت چشمگیر شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از تلاش و پشتکار مهندسان مجری و ناظر پروژه ۱۳۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهرستان سیرجان تقدیر و تشکر و خواستار تسریع در اتمام پروژه با بهترین کیفیت و کمیت شد .

وی همچنین از شورای مسکن استان و استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی بابت اعتمادی که به‌ مدیران شرکت های تعاونی در واگذاری پروژه ۱۳۴۰ واحدی به آنها تقدیر و تشکر کرد و خواستار تعیین تکلیف باقی‌مانده ثبت نام کنندگان در طرح جهش مسکن در استان و شهرستان سیرجان و بردسیر شد و گفت : کار امروز ۱۰ درصد تقاضای شهرستان سیرجان است . لازم است برای ۳۰ هزارمتقاضی ثبت‌نام کرده تصمیم‌گیری و با استفاده از ظرفیت مدیران توانمند در گام دوم انقلاب شاهد خانه دار شدن تمامی متقاضیان واجد الشرایط باشیم .

وی در پایان گفت : در انتها از کلیه متولیان امر در راستای ثبت رکورد این حرکت بزرگ  ۲۰۰۰ هزار مترمربع بتن ریزی تقدیر و تشکر می‌کنم و آن را نمونه بارز کار بزرگ توسط جوانان و امیدان رهبری و نظام مقدس اسلامی می‌دانم .




مطالب مرتبط

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

تمام طرح‌های مسکن مهر این شهرستان تعیین تکلیف شده و میان دستگاه‌های مختلف برای گره گشایی از طرح‌های باقی مانده مسکن شوش تقسیم کار شده است .

|

اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

|

نظرات کاربران