در حال بارگذاری ...
  • تمدید ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن استان گلستان تا پایان سال جاری

    از ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ که ثبت ‌نام طرح جهش تولید مسکن آغاز شد تا کنون مجموعاً حدود ۶۲ هزار ۶۸۹ نفر در استان گلستان متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بوده و اقدام به ثبت‌نام کردند . از این میزان ثبت نامی ۴۳۶۳۸ نفر متاهلین و یا سرپرستان خانوار هستند و ۱۹۰۵۱ نفر نیز مجردین می باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت : بنا بر اعلام معاون محترم وزیر راه و شهرسازی ، مهلت ثبت نام آقایان مجرد بالای ۲۳ سال سن در طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال جاری تمدید شد .

    حسین محبوبی اظهار کرد : نام‌نویسی از مردان مجرد بالای ۲۳ سال در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن (نهضت ملی مسکن) قرار بود تا ۲۰ بهمن ماه به پایان برسد که با اعلام معاون محترم وزیر راه و شهرسازی این مهلت تا پایان سال ۱۴۰۰ تمدید شده است . بر این اساس این گروه از متقاضیان که به هر دلیلی نتوانسته‌اند در سامانه ثبت‌نام کنند تا آخر سال می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن به آدرس saman.mrud.ir  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان خاطرنشان کرد : در تاریخ ۲۰ دی ماه سامانه طرح نهضت ملی مسکن به مدت یکماه برای تمامی شهرهای استان گلستان بازگشایی شد که مهلت نیز تمدید و متقاضیان این شهرها نیز می‌توانند تا پایان سال در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام خود را انجام دهند .  

    وی بیان داشت : از ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ که ثبت ‌نام طرح جهش تولید مسکن آغاز شد تا کنون مجموعاً حدود ۶۲ هزار ۶۸۹ نفر در استان گلستان متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بوده و اقدام به ثبت‌نام کردند . از این میزان ثبت نامی ۴۳۶۳۸ نفر متاهلین و یا سرپرستان خانوار هستند و ۱۹۰۵۱ نفر نیز مجردین می باشد .

     




    مطالب مرتبط

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    نظرات کاربران