در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از ۸۲ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان

    تمامی زمین‌های در نظر گرفته شده از لحاظ انطباق با طرح جامع و طرح تفصیلی شهر ، بررسی و کنترل می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام ۸۲ هزار و ۱۰۰ متقاضی این استان در طرح نهضت ملی مسکن از ۲۸ مهرماه تاکنون خبر داد .

    عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام ۸۲ هزار و ۱۰۰ متقاضی این استان در طرح نهضت ملی مسکن از ۲۸ مهرماه تاکنون خبر داد و اظهار داشت : بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تا ۲۹ اسفندماه سالجاری امکان ثبت نام مجردین مرد ۲۳ تا ۴۴ سال و سایر واجدین شرایط در تمامی شهرهای استان به جز زاهدان از طریق سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس اینترنتی ( saman.mrud.ir ) وجود دارد .

    وی در خصوص مکان یابی صورت گرفته جهت احداث ساختمان‌های طرح نهضت ملی مسکن ، گفت : تمامی زمین‌های در نظر گرفته شده از لحاظ انطباق با طرح جامع و طرح تفصیلی شهر ، بررسی و کنترل می‌شود .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد : از آنجایی که طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدن دهک های پایین جامعه ، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان را به همراه دارد این اداره کل با اتخاذ تدابیری همچون تامین زمین ، تصویب طرح های تفصیلی اراضی مورد نیاز اجرای طرح و همچنین انتخاب پیمانکاران خوشنام سعی دارد این طرح را به بهترین نحو در استان اجرایی کند .

    گفتنی است طرح نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت در حوزه مسکن است که ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال دولت سیزدهم را نوید می‌دهد .




    مطالب مرتبط

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    تحصیل و تخصیص اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن از طریق اخذ سند برای ۱۸۰ هکتار از اراضی مازاد دستگاهای اجرایی استان بنام سازمان ملی زمین و مسکن و رفع تصرف حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی دولتی از جمله این اقدامات بود که با هدف تامین زمین و آماده سازی اراضی در قالب طرح نهضت ملی مسکن مورد ...

    |

    تاکنون هزار و ۳۰۰ قطعه زمین ۲۶۰ متر مربعی برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران توسط این اداره کل تامین شده است . همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون ۶۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان برای ساخت واحد ویلایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به پروژه ها وصل شده ...

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    نظرات کاربران