در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات احداث ساختمان اورژانس اجتماعی شهرستان پاکدشت

    فاز اول ساخت احداث این ساختمان عملیات سازه ای است و در فاز دوم به شرط تامین اعتبار و حمایت شرکت بازآفرینی شهری پروژه تا پایان سال ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات احداث ساختمان اورژانس اجتماعی در پاکدشت با مبلغ اولیه ۴۰ میلیارد ریال آغاز شد .

    محمد راستگو در خصوص فرمت احداث اورژانس اجتماعی گفت : شهرستان پاکدشت از شهرهای مهم محلات بافت های ناکارآمد شهری و حاشیه نشینی است که دچار آسیب های شدید اجتماعی است .

    وی افزود : نگهداری زنان بی سرپرست و کودکان آسیب دیده و کودکان کار در این مرکز اولویت خواهد بود .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از تحویل زمین به پیمانکار و شروع عملیات اجرایی ساخت اورژانس اجتماعی گفت و تصریح کرد : این ساختمان با ۱۱۵۰ متر مربع زیربنا در چهار طبقه احداث و تحویل بهزیستی شهرستان پاکدشت خواهد شد .

    راستگو افزود : فاز اول ساخت احداث این ساختمان عملیات سازه ای است و در فاز دوم به شرط تامین اعتبار و حمایت شرکت بازآفرینی شهری پروژه تا پایان سال ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    متاسفانه در شش ماهه اول امسال بسیاری از افراد ناآگاه به دام زمین خواران افتاده اند و بدون آگاهی نسبت به احداث آلونک ، بنا ، دیوار کشی و فنس کشی در اراضی ملی اقدام کرده اند و متحمل خسارات زیادی شده اند .

    |

    در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کار مستمر همکاران راه و شهرسازی دماوند در راستای اخذ ۵۳۲ هکتار سند تک برگ اراضی پلاک ...

    |

    نظرات کاربران