در حال بارگذاری ...
  • آغاز پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان وام مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد طی روزهای آینده

    مشکل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی حل شده است اما برخی ناهماهنگی‌ها بین سازمان برنامه و بودجه ، بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی وجود داشت ؛ موضوع را به رئیس‌جمهور منتقل کردیم ، رئیس‌جمهور دستور اکید داد تا پرداخت این وام آغاز شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : ظرف روزهای آتی پرداخت وام مسکن روستایی با نرخ سود ۵% توسط بانک های عامل آغاز خواهد شد .

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه افتتاح ۴۵۴ واحد مسکونی در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن و آغاز عملیات اجرایی ۴۰۰ واحد مسکونی از پروژه آسمان البرز در شهر گرمدره که روز چهارشنبه صورت گرفت ، با بیان مطالب فوق از آغاز اجرای عملیات ساخت ۲۱۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در کشور خبر داد .

    اکبر نیکزاد افزود : مشکل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی حل شده است اما برخی ناهماهنگی‌ها بین سازمان برنامه و بودجه ، بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی وجود داشت ؛ موضوع را به رئیس‌جمهور منتقل کردیم ، رئیس‌جمهور دستور اکید داد تا پرداخت این وام آغاز شود .

    وی ادامه داد : طی توافقی که با شهرداری تهران انجام شده است هم در بافت فرسوده و هم خارج از بافت فرسوده پایتخت ، ۱۰ هزار واحد خواهیم ساخت که ظرف چهار ماه آینده عملیات ساخت آغاز خواهد شد




    مطالب مرتبط

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، انجام وفاق اقتصادی با وفاق اجتماعی و اتحاد ملی همراه است . شخصاً به همین دلیل در سال گذشته تلاش کردم ، موانع حرکت پنج‌ساله آینده بنیاد مسکن را با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه به حداقل برسانم که با پیگیری‌های زیاد این ...

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    نظرات کاربران