در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی در شهرستان سبزوار به ارزش ۵ میلیارد ریال

    این اراضی در شهرستان سبزوار به مساحت ۲۵۰ مترمربع و ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بوده است ، که با هماهنگی و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی شهرستان خلع ید و مستحدثات آزادسازی و به بیت المال برگردانده شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سبزوار از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی این شهرستان به ارزش ریالی ۵ میلیارد ریال خبر داد .

    علی اصغر استیری گفت : در طی گشت زنی های یگان حفاظت ملی زمین و مسکن شهرستان سبزوار مشاهده شد که در اراضی دولتی واقع در شهر سبزوار ، پلاک ۵۳۸۲ ، موسوم به ایزی خیابان خیرآبادی متصرف در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع به ارزش ریالی هر مترمربع ۲۰ میلیون ریال که جمعاً به مبلغ ۵ میلیارد ریال ارزش گذاری شده ؛ اقدام به احداث چهار دیواری کرده است .

    وی گفت : این اراضی در شهرستان سبزوار به مساحت ۲۵۰ مترمربع و ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بوده است ، که با هماهنگی و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی شهرستان خلع ید و مستحدثات آزادسازی و به بیت المال برگردانده شد .

    وی در پایان اظهار داشت : شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    یگان حفاظت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضان به اراضی ملی و دولتی به شکل جدی و قانونی برخورد می‌کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۲۰۰۰۰ مترمربع این شهرستان ...

    |

    در استان‌های تهران ، فارس و جنوب سیستان و بلوچستان بیشترین میزان تعرض به زمین‌ها و در استان‌های گلستان، مازندران و سمنان کمترین میزان وقوع تعرض به اراضی گزارش شده است .

    |

    این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : با اقدامات قضایی این اداره کل و دفاعیات مستدل و ...

    |

    نظرات کاربران