در حال بارگذاری ...
  • روستائیان استان تهران در انتظار تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی

    در طرح جهش تولید مسکن خانه دار شدن تمام شهروندان پیش بینی شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت :‌ یک و نیم میلیون نفر جمعیت روستایی استان تهران در حاشیه ۴۸ شهر استان زندگی می کنند و وام مسکن روستایی دویست میلیون تومانی تحول خوبی در ساخت و سازهای روستایی استان محسوب می شود .

    خلیل محبت خواه با اشاره به پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصدی طی روزهای آتی توسط بانک‌های عامل گفت : این امکان ظرفیت بسیار خوبی است که در طرح جهش تولید مسکن برای صنعت ساخت و ساز در روستاها و خانه دار شدن هموطنان توسط بنیاد مسکن در نظر گرفته شده است و با توجه به جمعیت یک و نیم میلیون نفری روستایی استان تهران می بایست با اطلاع رسانی در این حوزه از این خدمت دولت سیزدهم مردم به بهترین وجهی منتفع شوند .

    وی ساخت و ساز در روستاهای استان را بر اساس طرح‌های هادی مصوب و اصول صحیح ساخت و ساز به شهروندان توصیه کرد و گفت : در طرح جهش تولید مسکن خانه دار شدن تمام شهروندان پیش بینی شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

    |

    اراضی واگذاری در روستاهای آذربایجان‌غربی به صورت رایگان و در قالب طرح‌های جوانی جمعیت و ۹۹ ساله به متقاضیان واجد شرایط روستایی واگذار می‌شود . در مرحله نخست در سطح استان ۱۵۱ روستا با پنج هزار قطعه و در شهرستان ارومیه ۱۵ روستا با ۴۴۳ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    نظرات کاربران