در حال بارگذاری ...
  • تصویب ۲۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان خراسان شمالی

    اقدامات این کارگروه با هدف تسهیل و رونق تولید در حوزه وظایف و اختیارات انجام می‌گیرد که اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصادی را به همراه دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : در کارگروه زیربنایی توسعه روستایی ، عشایری ، شهری ، آمایش سرزمین و محیط زیست با ۱۰۰ درصد طرح های پیشنهادی موافقت شد .

    قاسم قاسمی تصریح کرد : دهمین جلسه کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد که در این جلسه با ۱۰۰ درصد طرح های پیشنهادی ۲۴ طرح موافقت شد .

    در این جلسه که به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیران و روسای سایر دستگاه های اجرایی برگزار گردید ، پرونده هایی از تمامی شهرستان های استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

    وی در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان خراسان شمالی بیان کرد : کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خراسان شمالی که دبیرخانه آن بر عهده این اداره کل بوده از مهمترین و اولویت دارترین کارگروه‌های استان است .

    وی افزود : وظیفه ذاتی این کارگروه ، بررسی و تصویب کاربری‌ها یا هر نوع خدمات عام‌المنفعه در خارج از محدوده شهرها و روستاها است . از مهمترین مصوبات این جلسه، الحاق مجموعا ۱۵۸ هکتار به محدوده شهرهای شیروان ، اسفراین ، آشخانه ، فاروج ، گرمه و ایور در راستای نهضت جهش تولید مسکن بود . پیش از این نیز الحاق به محدوده ۵ شهر به تایید کارگروه زیربنایی رسیده است .

    وی اظهار داشت : از دیگر مصوبات این جلسه ، تصویب جانمایی ناحیه صنعتی غلامان بود که انتظار می رود در کنار سایر نواحی صنعتی مصوب شهرستان رازوجرگلان ، موجب ساماندهی و رونق درخواستهای سرمایه گذاری در زمینه کارگاهی و صنعتی در آن شهرستان گردد .

    قاسمی در ادامه عنوان کرد : همچنین جانمایی سایت اسکان عشایر میاندشت در شهرستان اسفراین و بازنگری طرح هادی روستای سندل آباد بجنورد از مصوبات کارگروه زیربنایی در راستای توسعه روستایی و عشایری بود . بررسی جانمایی واحدهای دامپروری ، صنعتی ، ورزشی ، گردشگری و تولید مواد غذایی در شهرستان های بجنورد ، شیروان ، جاجرم ، گرمه ، فاروج ، رازوجرگلان و مانه و سملقان از دیگر پرونده های دستورکار این جلسه بود که پس از بحث و بررسی و تبادل نظر اعضا ، تصمیمات مقتضی در خصوص آنها اتخاذ شد .

    قاسمی در پایان گفت : اقدامات این کارگروه با هدف تسهیل و رونق تولید در حوزه وظایف و اختیارات انجام می‌گیرد که اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصادی را به همراه دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

    |

    توسعه شهری و اجرای طرح‌های مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرستان پیرانشهر از مسائل مورد توجه بوده که با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    مشاورین املاکی که قصد ثبت مبایعه نامه های کاغذی خود را در سامانه خودنویس داشته باشند در صورتی که پروانه کسب آن ها فاقد اعتبار بوده و یا اینکه اقدام لازم برای الکترونیکی شدن پروانه ( شناسه یکتا) خود را انجام نداده باشند امکان ثبت قراردادها را نخواهند داشت .

    |

    نظرات کاربران