در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۴۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر

    از سهمیه امسال تاکنون ۱۷ هزار و ۴۳۵ واحد تامین زمین انجام شده است . تاکنون ۴۸ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن در استان بوشهر ثبت نام کرده اند که از این شمار ۲۰هزار و ۳۳۷ نفر پالایش نهایی شده و یکهزار و ۵۰۰ نفر به عنوان متقاضی موثر که اقدام به پرداخت آورده اولیه کرده اند ، شناسایی شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : تاکنون ۴۸ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن در استان بوشهر ثبت نام کرده اند که از این شمار ۲۰هزار و ۳۳۷ نفر پالایش نهایی شده و یکهزار و ۵۰۰ نفر به عنوان متقاضی موثر که اقدام به پرداخت آورده اولیه کرده اند ، شناسایی شده است .

    سید محمود دستغیبی در جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت : بر اساس برنامه ۲ ساله باید در شهرهای این استان ۲۱ هزار و ۴۵۰ واحد شهری و پنج هزار و ۲۰۰ واحد روستایی احداث شود . بر این اساس سال اول ۱۰ هزار و ۷۲۶ واحد مسکونی باید انجام شود که تاکنون عملیات اجرایی یکهزار و ۲۱۷ واحد معادل ۱۱.۳۵ درصد از برنامه در این استان محقق شده است .

    وی اضافه کرد : از سهمیه امسال تاکنون ۱۷ هزار و ۴۳۵ واحد تامین زمین انجام شده است . تاکنون ۴۸ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن در استان بوشهر ثبت نام کرده اند که از این شمار ۲۰هزار و ۳۳۷ نفر پالایش نهایی شده و یکهزار و ۵۰۰ نفر به عنوان متقاضی موثر که اقدام به پرداخت آورده اولیه کرده اند ، شناسایی شده است .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در باره تامین زمین گفت : در زمان حاضر در شهرستان های جنوبی استان بوشهر از جمله جم و عسلویه مشکل تامین زمین دارند که در شهرستان عسلویه به دلیل وجود منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و نبود زمین دولتی نهضت ملی جهش تولید مسکن در شهر جدید نایبند اجرا می‌شود .

     




    مطالب مرتبط

    یکی از دغدعه های اصلی و مهم مسئولین شهرستان و استان در رأس آن فرماندار شهرستان و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان ، تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن می باشد که اراضی پیشنهادی توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان جهت الحاق به محدوده با مشکلات زیست محیطی مواجه می باشد که جلسه ...

    |

    نظرات کاربران